Jumaat, 16 November 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


UMNO bukan parti melayu....UMNO hanyalah parti PUKIMAK...UMNO adalah parti perompak,penyamun .perogol dan penghianat negara....!!!

Posted: 16 Nov 2012 07:10 AM PST

Adakah parti UMNO itu khusus untuk Melayu seperti namanya "Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu?" dan apakah semua ahli UMNO itu Islam? Sepertimana didakwa oleh ramai pemimpin-pemimpin dan ahli-ahli UMNO?

TIDAK samasekali. Gambar di atas ini ialah Datuk John Ambrose, ketua UMNO bahagian penampang yang beragama Kristian.

Sekaligus membuktikan bahawa UMNO bukan parti Melayu jauh sekali sebuah parti Islam!

Sellain John Ambrose, ramai lagi yang menjadi ahli berdaftar UMNO itu yang bukan Melayu dan bukan Islam.

Sebagai contohnya, Charern Intachat (gambar atas) Ketua Cawangan UMNO Kota Giam Sungai Baru Bahagian Kubang Pasu, adalah seorang penganut Budha.

Bukan dia sorang…. Charem Intrachat ini adalah Pengerusi Persatuan Siam Malaysia. Persatuan ini bernaung di bawah UMNO.

3 Polis dituduh rogol wanita Indonesia didakwa hari ini manakala 1 menteri rogol amah tidak di dakwa ada apa apa,,,,!!!

Posted: 16 Nov 2012 06:59 AM PST

polis kasta rendah yang cuba di selamatkan dari dakwaan...

menteri kasta tinggi yang mengkambing hitamkan 2 polis kasta rendah

tu dia ....kasta pilih bulu jembut....menteri di utamakan amah indon di puaskan....so x kena dakwa pun...!!!!

 

Tiga anggota polis yang dituduh merogol seorang wanita Indonesia  dihadapkan ke mahkamah hari ini.

Tempoh tahanan reman ke atas mereka tamat hari ini dan mereka akan dibawa ke mahkamah Butterworth.

Ketiga-tiganya menghadapi tuduhan rogol, yang membawa hukuman penjara maksimum 20 tahun jika didapati bersalah.

Insiden itu didakwa berlaku pada kira-kira jam 7 pagi di sebuah balai polis di Prai pada 9 November selepas mereka menahan mangsa yang berusia 25 tahun kerana didakwa gagal menunjukkan pasportnya.

Wanita tersebut kini ditempatkan di Konsulat Indonesia di Pulau Pinang, sementara menunggu pulang ke negaranya dan dikatakan dalam keadaan "kesihatan yang baik".

Ketua Polis Negeri, Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata penyiasat telah merekodkan kenyataan daripada 10 saksi berhubung dakwaan rogol tersebut

produk bangsat kerajaan BN....pelacur pondan tua pun lebih baik dari tahi minyak ( TM )

Posted: 16 Nov 2012 06:35 AM PST

HARI demi hari berlalu, kini harapan tinggal harapan. Apa yang dijanjikan Kerajaan BN pimpinan Perdana Mneteri Najib Tun Razak tidak kunjung tiba. Begitulah hampanya penduduk Kampung  untuk menikmati perkhidmatan internet percuma yang baik dan boleh digunakan.

Setelah sekian lama segalanya kelihatan seperti tidak ada penghujungnya kerana KTW  yang diwujudkan BN  ini boleh diibaratkan seperti sampah sarap yang tidak berguna.

Walaupun di pintu masuk  setiap kampung  yang terlibat ada terpampang papantanda yang bertulis Kampong Tanpa Wayar (KTW) , namun agak menyedihkan kerana perkhidmatan ini tidak boleh digunakan seperti yang diharapkan.

Nampaknya  KTW  telah menjadi 'Kampung Tahi Wogok' dan 'Kerajaan Tanpa Wawasan'

Boleh dikatakan hampir setiap masa perkhidmatan ini tidak boleh di sambungkan dan jika berjaya disambungkan pun ia akan mengambil masa yang agak lama selepas banyak kali percubaan.

Lagi menyedihkan kerana taliannya  selalu terputus-putus, selain itu perkhidmatannya juga terlalu lemah sehinggakan untuk membuka emel pun begitu sukar. Kita  boleh ibaratkan perkhidmatan ini hanya layak untuk ditong sampahkan kerana tidak boleh digunakan dan menyusahkan rakyat berbanding jutaan ringgit wang dibazirkan.

Agak menyedih dan memalukan jika anda pernah berkunjung di  mana mana  yang ada KTW kerana sebaik sahaja memasuki kampung tersebut terpampang papantanda KTW yang dimegahkan BN; tetapi untuk menikmati perkhidmatan internet orang kampung terpaksa melanggan sendiri perkhidmatan internet.

Pelik dan memalukan. Itulah yang mungkin anda fikir dan itulah yang kami rasa!.Selain itu, adalah amat menghairankan bila SKMM bertindak untuk menyekat 'Youtube' beberapa laman web lain.Oleh kerana itu  KTW tidak boleh mengakses Youtube, sedangkan banyak maklumat yang berguna boleh diperolehi dari Youtube dan laman web lain.

Bukankah ini juga satu tindakan bodoh SKMM yang menganggap pengguna KTW hanya seperti budak SPM yang perlu disekat di sana sini sedangkan Kerajaan BN yang memberi jaminan Bill of Guarantee (BoG) untuk tidak menapis internet.

Persoalannya, adakah kontraktor dan pemberi tender pemasangan KTW  (piring dan alat penerima) sudah membuat untung? Malangnya yang rugi adalah rakyat (duit untuk membina, memasang dan membeli dan membayar talian kepada telekom setiap bulan adalah duit rakyat).

Kini kontraktor sudah boleh menikmati hasil dari keuntungun dari projek ini dan rakyat membayar setiap setiap bulan untuk perkhidmatan ini tetapi tidak mendapat apa-apa. Bukankah ini bodoh namanya? Bukankah ini juga bermaksud memperbodohkan penduduk  setiap kampung yang ada KTW?

Tidak malukah TM Malaysia memberikan perkhidmatan yang tidak berkualiti dan tidak boleh digunakan kepada para penduduk kampung KTW  ini ? Bukankah setiap bulan mereka menerima bayaran untuk perkhidmatan ini?

Mungkin dalam hal ini, pelacur pondan tua lebih baik dari TM Malaysia kerana mampu memuaskan pelanggan mereka dengan perkhidmatan mereka sekalipun sudah seperti selipar jepun!

Kita  kini tidak boleh berkata apa-apa lagi kepada ADUN dan MP  dari Kerajaan BN dan kita hanya tidak dapat menahan sabar untuk menolak mereka dalam PRU-13.

Tiada ulasan: