Nuffnang

Pengikut

ALHUSSEYN

sumber :-

ALHUSSEYN


Dayus betul Ulama Umno di permainkan oleh Apek Porno nih!

Posted: 04 Nov 2012 02:50 AM PST


Pelik atau gila babi jenis apa Apek Porno ini? Bila Jamil Khir kata, Hukum Hudud PAS tidak akan memberi kesan kepada orang bukan Islam, dia kata Khir tidak cukup mendalam buat kajian mengenainya (Hudud PAS) dan cabar untuk berdebat. 

Bila orang PAS tuduh dia dan MCA menentang Hudud, Apek porno ni kata MCA hanya tentang Hudud PAS . Bohong murakkab betul apek Porno nih! 

Bukankah Apek Porno ini yang marah-marah bila ADUN Umno Kemelah , Ayub Rahmat, pada 20 Jun lalu cadangkan Umno supaya hukum hudud dilaksana ke atas orang Islam dan bukan Islam di Johor? 

Hudud PAS pun dia tentang, Hudud Umno pun dia tentang. Walhalnya, Hudud Allah yang dia tentang itu. Mana ada Hudud PAS atau Umno? Hudud hanyalah kepunyaan Allah - bukan hak PAS atau Umno.

Apek Porno ini yang naik berang terus tuduh Ayub sebagai "hilang akal" kerana mengemukakan perkara tersebut . Dia menulis dalam tweeternya : "ADUN Umno Johor itu tentu sudah kehabisan idea dan hilang akal untuk mencadangkan hudud di Johor meliputi bukan Islam. 

Umno masih tak kata apa-apa pun mengenai Apek Porno ini. PM Najib atau Muhyiddin memanglah sengkek pasal ugama. Korang masih pilih orang jahil ugama jadi pemimpin, nak kata apa? 

Tapi bagaimana pula penasihat-penasihat agama Umno macam Tok-Tok Mufti yang makan gaji berstatus exco? Masih tidur kekenyangan kah? Dayus betul ulama-ulama yang ada dalam Umno, termasuklah Noh Gadut, Kazim , Fathul Bahri ….

Keanehan Shahrizat terletak pada otaknya, anak lembu ini punya keanehan pada mulutnya

Posted: 03 Nov 2012 09:00 PM PDT

Shahrizat dan keluarganya sudah tentu tidak berani bermain-main dengan anak lembu yang aneh ini.

Anak lembu yang dikatakan aneh ini telah menggemparkan penduduk kampong di Kabupaten Sumenep, Madura seperti mana Shahrizat menggemparkan negara Malaysia dengan isu lembu National Feedlot yang menelan duit rakyat RM250 juta lebih itu. 


Jika keanehan Shahrizat terletak pada otaknya, anak lembu ini punya keanehan pada mulutnya.

Anak lembu jantan ini lahir dengan bahagian mulut mirip mulut serigala.Lidah anak lembu tersebut menjulur keluar dan rahang bawahnya jauh lebih pendek. Bahkan, secara terus menerus menganga, layaknya seperti serigala (baca gerombolan Umno) yang sentiasa tidak pernah puas dan kenyang mencari mangsa.

Keadaan lembu tersebut sihat meskipun mengalami kersulitan sedikit untuk makan atau minum.


Untuk membantunya, pemilik lembu itu, Misnoto (50) menyusukannya menggunakan botol kecil. Setiap hari, tidak kurang dari tiga liter air dicampur susu tepung.

Rasanya kalau Shahrizat yang menyusukannya tentu anak lembu ini akan lebih bahagia hidupnya....ada beranikah Shahrizat?

 Sumber

Rahsia Tarzan terbongkar ...

Posted: 03 Nov 2012 04:00 PM PDT


Suatu hari dalam hutan rimba.

Monyet : Tarzan..., kenapa engkau saja yang pakai spenda? Kami semua tak pakai. Ada apa rahasia nih? 

Tarzan : Tidak ada apa-apa rahasia! 

Monyet : Kita kan berkawan baik. Masakan ada rahsia sesama kita? 

Tarzan : Aku bilang nggak ada apa-apa... ya nggak ada!

Monyet tidak berpuas hati dengan jawapan Tarzan. Dia mengajak kawan-kawan lain ke pondok Tarzan dan mengintai untuk mencari rahasia Tarzan. 

Seperti biasa, sebelum mandi, Tarzan pun buka spendanya itu (itulah satu-satunya yg dia ada). Melihat keadaan itu, Monyet-monyet pun ketawa pakat kesukaan. 

Monyet : Patutlah kamu pakai spenda, rupa-rupanya kamu malu …. sebab ekor kamu ada di depan, pendek dan kemetot lagi!!!

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT