Rabu, 10 Oktober 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


bajet rosmah betina pundek rupanya....najib rakus rosmah kenyang...rakyat mati terlentang...kah kah kah....!!!

Posted: 10 Oct 2012 04:34 AM PDT

najibnomics jadi komik membangkrapkan negara...!!!!

Posted: 10 Oct 2012 04:29 AM PDT

Malaysia menuju ke arah bankrap jika negara ini terus ditadbir di bawah Umno Barisan Nasional (BN) dan kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak

Sistem ekonomi acuan Najibnomics menyerlahkan kepincangan negara menuju bankrap apabila Laporan Ketua Audit Negara (LKAN) ditangguh walaupun Bajet BN 2013 dibentang hampir dua minggu lalu.

Bayangkan sejak Najib ambil alih, kalau dulu diberikan laporan audit kepada Ahli-ahli Parlimen sebelum bajet, kemudian ditunda sedikit, seminggu, sekarang dah dua minggu tak nampak pun bayang-bayang Laporan Audit 2012 .

Pelaksanaan Najibnomics bukan sahaja tinggal ‘sejarah’, malah kajiannya juga tidak munasabah.
Di Harvard Bussiness School di Boston pada 2009, Najib telah memperkenalkan satu kes studi ‘Inisiatif berani Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak untuk menangani krisis kewangan’ dan kes studi itu menjadi kokurikulum pengajian mikro modul ekonomi.

Ia dipanggil kursus Najibnomics, dan yang mengejutkan bukan sekadar mengambil pelaksanaan semasa beliau menjadi Perdana Menteri, tapi sebelum jadi Perdana Menteri pun sudah dimasukkan dalam modul tersebut iaitu kejayaan Malaysia untuk memperbaiki sistem insuran dan perbankan selepas krisis kewangan 1998.

Seingat kita , 1998 Najib belum jadi Perdana Menteri, tapi dimasukkan juga dalam kokurikulum ini. Termasuklah isu liabiliti ekonomi.

Walaupun pelbagai usaha Najib bagi membuktikan kecemerlangan ekonomi di bawah pentadbirannya hingga ke peringkat dunia, beliau tetap gagal.

Kita jangka bila merujuk Najibnomics ini akan memudahkan, rupa-rupanya ia melangkaui lebih daripada apa yang Najib buat sampai bebanan (hutang) ditanggung Bank Negara Malaysia  dari RM 40 billion  menjangkau hampir RM 500 biliion .

PAS di ingatkan supaya jangan simpan lebih lama lagi manusia berkulit babi nasharuddin mat isa yang menjadi barah dalam PR...

Posted: 10 Oct 2012 03:40 AM PDT

 

muka babi yang  tak tau malu....lebih baik jadi sesumpah  penjilat cibai rosmah...!!!!

Kita melihat kenyataan-kenyataan bekas Timbalan Presiden PAS Nasharuddin Mat Isa terhadap DAP sebagai satu cubaan untuk menimbulkan masalah dalam Pakatan Rakyat (PR).

kenyataan-kenyataan Nasha memang jelas mempunyai agenda politik tertentu yang menguntungkan Barisan Nasional (BN) dan cuba mewujudkan ketegangan dalam PR.

Kebelakangan ini hubungan beliau (Nasha) dengan PAS tidak serapat dengan kerajaan BN.Kenyataan dikeluarkan jelas bertujuan untuk menguntungkan BN dan wujudkan ketegangan antara parti PR walaupun dikeluarkan tanpa bukti..

Kenyataan terbaru yang dikeluarkan Nasha semalam adalah DAP cuba menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara Kristian apabila mendakwa parti komponen PR itu pernah menganjurkan majlis dan berdoa untuk menjadikan negara ini sebagai negara Kristian selepas DAP memenangi 12 kerusi di Sarawak tahun lalu.

Perkara itu tidak pernah dibangkitkan Nasha dalam pertemuan dengan Majlis Syura Ulama sebelum ini.

Kita yakin jika dia ada bukti dan kemuka kepada PAS dan DAP, tindakan yang sewajarnya kepada mereka yang terbabit akan diambil.

Kenyataan Nasha amat menghairankan kita semua .Yang kita pelik  kenapa DAP sentiasa jadi sasaran Nasha, sedangkan Chua Soi Lek turut keluarkan kenyataan Hudud dan Islam lebih teruk dari Karpal Singh

Malah,  kenyataan Nasha itu tidak berasas kerana DAP bukan parti Kristian, sebaliknya parti demokratik yang mempunyai keahlian berbilang kaum.

DAP bukan parti Kristian, Karpal Singh, Lim Kit Siang, Teng Chang Kim, semua bukan Kristian.

Ia parti berbilang kaum dan agama ... dalam Perlembagaan juga DAP tiada sebut dasar perjuangan DAP memperjuangkan agama Kristian..

 

 

penyapu sial

 

nasha bukan ahli mewakili PAS. nasha seorang sesumpah. mencari makan berdasarkan kulit badan. biarkan dia dengan angan-angan dia. keputusan sepakatan dengan pakatan rakyat adalah keputusan muktamar. PAS parti semua ahli bukan peribadi.

sejak Nasharuddin tidak terpilih sebagai Timbalan Presiden PAS maka beliau tidak senang duduk & juga berdiri...dalam diri beliau, nampak benar beliau HADAP KUASA & PANGKAT, bukannya berkhidmat untuk rakyat...diharap pengundi2 di kawasan BACHOK, bersiap sedia dengan "gunting dalam lipatan" ini di dalam PAS.

Agaknya majlis syura tak berani nak pecat beliau sebab tak ada konek nak layan karenah babi seekor ni ke...??? atau majlis syura itu sendiri dah  penuh  di takluki  dengan  gerombolan  babi babi UMNO sepertinya juga kot...????

Tiada ulasan: