Ahad, 28 Oktober 2012

dollah yankee

dollah yankee


Syaitan-syaitan akan mudahkan Anwar

Posted: 28 Oct 2012 08:35 AM PDT


Syaitan-syaitan dalam parti umno sudah mula mengamuk dan menyerang sesama mereka bila ada syaitan-syaitan UMNO yang mahu bertanding dalam PRU 13 sudah mula menyerang syaitan-syaitan UMNO yang sedang memegang dan akan mempertahankan kerusi mereka baik parlimen maupun di DUN. Berita ini baru saja dikabarkan apabila ada syaitan UMNO Bahagian yang dikatakan perlu dijatuhkan dengan menyiarkan berita sensasi dan membongkarkan keburukan kepimpinan dengan hasrat kepimpinan itu tidak lagi menjadi calon jangka menang atau 'winnable candidate'. 

Tindakan yang sudah bermula di bahagian umno ini sudah pun bermula, dan dijangka akan merebak dengan luas dalam UMNO berperingkat-peringkat. Mungkin kerana itulah majlis disiplin umno yang baru dibentuk yang tugasnya ialah mencari syaitan-syaitan yang cuba mensabotaj parti.

Gurkah-gurkah politik di'port' mula menerima pendedahan keterlibatan agenda untuk membunuh politik calon jangkaan menang dan yang dijangka akan dipilih untuk bertanding. Ini adalah untuk menghalang mereka dari dipilih mendapat kerusi baik parlimen atau DUN. Ada berita yang lebih dahsyat lagi bila mengatakan arahan untuk memburukkan kepimpinan tersebut – arahan untuk mengeluarkan kepimpinan lama yang sedang menyandang kerusi ini datangnya dari Najib dan Mahyuddin, dan ini berupa cara sesuai untuk menggugurkan kepimpinan bahagian tersebut.

dollah yankee -
Kah..Kah..Kah..Syaitan di-Pasir Salak dan di-Kangar dah mula lagi awal!

Tiada ulasan: