Khamis, 25 Oktober 2012

dollah yankee

dollah yankee


Imej 'haram-jadah'

Posted: 25 Oct 2012 09:27 AM PDT


Setelah teruk hari-hari kena 'keronyok' dengan Anwar kiri kanan, depan dan belakang, program ini telah dilihat sebagai satu lagi usaha untuk meningkat imejnya sebagai PM, Haji Najib telah 'tee-off' dengan pemain legenda golf Tiger Woods kelmarin.

Gurkah-gurkah politik di'port' tertanya-tanya juga, berapa banyak yang Tiger Woods dapat untuk datang ke kejohanan cimb ini? 1 juta dollar? Apa barang 1 juta dollar?, gurkah-gurkah ini berani bertaruh yang Tiger Woods tak kira menang atau kalah tetap dapat lebih dari dari 1 juta dollar.

Dulu tokey George Kent bila main golf dengan terus dapat projek ratus-ratus juta, apa kah Tiger Woods juga bakal dapat projek besar dari Najib selepas ini selepas main dengan Najib?

dollah yankee -
Buat lah apa pun, imej Najib tetap tak akan naik sampai PRU-13

Kiamat sudah dekat

Posted: 24 Oct 2012 11:44 PM PDT


dollah yankee -
Memang dunia sudah terbalik dan kiamat juga sudah dekat sebab, yang kapir  yang makan babi, yang sentiasa disumpah olih semua benda-benda yang hidup dimuka bumi ini sebab tak pernah mandi junub, pula yang sibuk, yang 'kalut' mempertahankan kesucian islam, biarpun gurkah-gurkah politik di'port' tahu yang ini semua ada lah demi 'political survival' masing-masing, tetapi sekurang-kurangnya tindakan mereka menyelar Soi Lek selepas penghinaan terhadap islam olih nya, adalah sesuatu yang patut kita semua pikir dan tanya dimana Zul Nordin? dimana Hassan Ali Akidah? dimana perkasa dengan Ibrahim Ali? Di mana pukida? 

Oh ya!... mungkin juga mereka sedang bercuti raya haji.

Tiada ulasan: