Khamis, 20 September 2012

SOKONG PAKATAN RAKYAT

SOKONG PAKATAN RAKYAT


BERUNTUNGNYA NASARUDIN MD ISA

Posted: 19 Sep 2012 09:54 PM PDT

Ramai yang memuji keputusan Pas tidak mengambil apa-apa tindakan kepada Nasarudin Mohd Isa, bekas Timbalan Presiden Pas. 

Walaupun tindakan Nasarudin lebih teruk dari Hasan Ali, ianya bebas dari sebarang tindakan. Sebagai AJK Pas Pusat dan Anggota Majlis Syura yang berkebolehan menyatakan sikapnya dalam mesyuarat tetapi beliau mengeluarkan penyataan di media tradisional, yang memudahkan sebarang eksploitasi pihak musoh. 

Penyataannya terhadap BERSIH dan gabungan Pas dalam PR yang melibatkan DAP adalah satu penyataan songsang dengan sikap rasmi PAS. Pas pernah memecat seorang anggotanya  apabila mempertikaikan gabungan Pas dan Angkatan Semangat 46.

Yang kita khuatir, Pas menyimpan Nasarudin kerana mahu menjadikan Nasarudin sebagai jambatan dengan Umno lagi..... Itulah reaksi orang yang masih mencurigai agenda UG oleh sebahagian pimpinan Pas. Ustaz Idris Ahmad meminta ahli Pas jangan mendahului pemimpinnya. Tetapi bab berkawan dan bersekongkol dengan Umno, insyaallah anggota bawahan Pas bersedia mendahului pemimpin - kami akan tinggalkan Pas beramai-ramai. Wooooo


Tiada ulasan: