Ahad, 16 September 2012

Era Pasca

Era Pasca


KISAH BENAR: Soros, You're My Friend!! Kah kah kaaaaahh!!

Posted: 15 Sep 2012 05:57 AM PDT

Aku dah bosan bila dengar pasal George Soros ni.. Tak habis habis media lidah biawak milik UMNO duk main spin G. Soros ada kaitan dengan Pakatan Rakyat. Macam la parti Syaitan Dikenali ni suci murni mengalahkan minyak masak Seri Murni.. Ada fakta yang pencacai lembUMNO kene kaji sebelum attack Pakatan Rakyat tentang G. Soros nih.. Tun Mahathir pernah mengadakan pertemuan empat mata dengan Soros sewaktu Soros melawat Malaysia pada tahun 2006 lepas. 


Sejurus selepas krisis ekonomi 1997, Dr. Mahathir dengan gempak gempitanya menyalahkan Soros di atas mala petaka ekonomi yang menimpa Malaysia pada masa itu. Seluruh jentera media Malaysia digunakan untuk menyerang Soros sehingga seluruh rakyat Malaysia tertipu dengan sandiwara Dr Mahathir. 

Tetapi...


11 tahun kemudian, Dr. Mahathir yang sama boleh bertemu dengan Soros dan membuat kenyataan seperti di bawah:
Malahan Jeff Oii dalam Asian Correspondent melaporkan:





Inilah kerja parti SYAITAN!
Memutar belitkan kebenaran demi kekuasaan pengaruh 
SYAITAN NIRROJIM!!!







Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tiada ulasan: