Ahad, 5 Ogos 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


aiyaakk....ketiak busuk punca lee chong wei tewas di tangan lin dan....cilako punya betina sial memang bawak sial....!!!!

Posted: 05 Aug 2012 09:05 AM PDT

 

aiyyyyaaa....nasib baik wa kalah maa....kalau tidak nasib wa pasti bawah dia punya ketiak maa.....manyak busuk....hapak punya botox....!!!!

janji di tepati.....lee chong weii....tewas kerana bau hapak dari badan betina puaka botox tak sedar diri...tak tahan dengan bau badan telah menganggu permainan....akhirnya ....lee chong weii terpaksa menyerahkan perlawanan kepada lin dan....memang bawak sial betina puaka ini...orang suruh duduk diam diam...duduk ajer kat rumah botox di putrajaya...dia sibuk nak tebar bau hapak ke london...

olimpik 2012....takut lemas pelukan bau ketiak dan kentut busuk dari betina puaka.....lim chong wei sengaja tewas di tangan lin dan...???

kasta haramjadah UMNOPORNO......bangsat punya melayu dan mamak yang ada dalam parti keparat ni....!!!

Posted: 04 Aug 2012 10:08 PM PDT

olimpik 2012....takut lemas pelukan bau ketiak dan kentut busuk dari betina puaka.....lim chong wei sengaja tewas di tangan lin dan...???

Posted: 04 Aug 2012 06:57 PM PDT

SYABAS Lee Chong Wei !! Melangkah ke Final sudah cukup membanggakan kita buat jaguh badminton kesayangan rakyat Malaysia ini. Malam ini  jam 08.00 , kita menantikan kelahiran sulung sebutir Pingat Emas buat Malaysia dari Sukan Olimpik kali ini dan harapan kita terletak di bahu Chong Wei yang akan bertemu jaguh paling lasak dari China, Lin Dan.

Ada rakan yang selalu jumpa bomoh untuk memohon nombor ekor buat cerita karut di bulan puasa ini. Beliau beritahu harapan Chong Wei untuk menewaskan Lin Dan cerah kali ini asalkan betina puaka' itu tidak datang ke stadium. Aku tidak pernah yakin kepada ramalan bomoh tetapi memang aku berharap sangat Chong Wei menang samada Bik Mama yang dikatakan betina puaka' itu datang atau tidak menyaksikan perlawanan genting itu nanti.

Kadangkala aku terfikir, mungkin Chong Wei sengaja akan kalah jika 'betina puaka' itu hadir kerana Chong Wei tidak mahu Bik Mama memeluknya sehingga lemas jika beliau menang. Itu jangkaan aku kerana aku tidak percaya 'betina puaka' itu membawa 'sial' walaupun lakinya suka membawa `haramjadah'.

Semoga Chong Wei berjaya membersihkan imej negara yang baru-baru ini tercemar akibat digelar kontijen perbarisan paling selekeh berpakaian

logo sambutan hari merdeka untuk rais yatim perogol amah bersiri dan kuncu kuncu lapoknya....kah kah kah.....!!!!

Posted: 04 Aug 2012 05:30 PM PDT

ha ha ha.....memang sesuai dan kena dengan  sifat sifat  pengampu  menteri perogol  amah ini...banyak janji   semua syok sendiri....sampai  amah pun dia ajak sama sama syok.....mengampu sampai mampos la lu....!!!!

penyakit sasau PM UMNO kita.....!!!!

Posted: 04 Aug 2012 03:51 PM PDT

Tiada ulasan: