Rabu, 29 Ogos 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


UMNO kafir lahanat punya angkara.....13 projek bangunan komersial di Johor Bahru terbengkalai

Posted: 29 Aug 2012 03:33 AM PDT

Selaku pintu masuk utama pelancong dari selatan tanah air, kepesatan pembangunan di bandar raya Johor Bahru sememangnya mengagumkan.

Bagaimanapun, di sebalik kepesatan pembangunan infrastruktur termasuk pembinaan menara dan bangunan tinggi, timbul kecacatan apabila terdapat banyak bangunan komersial yang terbengkalai.

Selain mencemarkan pemandangan, kebanyakan bangunan yang hampir siap tetapi dibiarkan kosong selama bertahun-tahun itu turut mengundang pelbagai masalah sosial serta kesihatan kepada penduduk setempat

Gambar di atas  menunujukan salah  satu  jasa UMNO bapak segala pukimak  melayu  yang menyebabkan terbengkalai dan jadi pusat  penternak  jin dan nyamuk aedes..ianya terletak bertentangan dengan muzium  istana raja penyamun di atas bukit..  kerana water front  city...RM 3 bilion di songlap di zaman muhyiddin jadi MB  Johor...

Gara gara  muhyiddin  laknat  juga   hampir sebahagian daerah di johor di gadai muhyiddin kepada tokeh tokeh cina dan rakyat singapura  terutamanya di kawasan kg melayu majidi ,larkin perdana dan  beberapa bahagian dalam daerah johor bahru .

yang paling haru di larkin perdana  ada projek apartment  yang majoriti  orang melayu  jadi pembeli di biarkan  terbengkalai  bertahun tahun  namun ...umno lansung buat tak peduli....memalukan bila sebahagian  besar orang melayu UMNO  menjadi tiada KONEK  tergamak mendiam diri melibatkan  isu maruah orang melayu di hina sebegini...

Yang peliknya UMNO UMNO  totok  ini hanya berani tunjuk KONEK yang mati pucuk bila isu sebegini  berlaku di negeri yang di perintah  oleh pakatan rakyat....!!!

tu dia kafir lahanat mahathir keling paria kutty tak pernah baca al quran dan memahami maksudnya buat fatwa sendiri....hudud ciptaan manusia....kepala butoh hang la mahathir....!!!

Posted: 28 Aug 2012 07:23 PM PDT


Tiada ulasan: