Khamis, 16 Ogos 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


"Tiada Niat Masuk UMNO"...kepala butoh nasya berkata....pecat aje si munafik seekor ini....Dah lama dia teringin menjilat rezeki haram dari UMNO haramjadah....!!!!

Posted: 16 Aug 2012 10:28 AM PDT

Bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa menegaskan, beliau tidak ada niat untuk masuk Umno, sekali gus menafikan tanggapan banyak pihak bahawa kemunculannya di Makkah pada majlis Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak kelmarin sebagai isyarat akan melangkah ke parti teras Barisan Nasional (BN) itu.

“Tiba-tiba dikaitkan dengan saya akan masuk Umno. Untuk kesekian kalinya saya sebutkan secara terbuka, saya tidak ada niat untuk masuk Umno, cuma saya menganggap semua yang mengucap kalimah syahadah sebagai saudara saya seiman termasuk lah pemimpin dan ahli Umno, dan mereka yang bukan Islam sebagai saudara saya seinsan.

“Perbezaan pandangan politik tidak seharusnya dijadikan sebab untuk kita tidak memikirkan maslahat ummah,” kata beliau dalam satu kenyataan petang ini.

Mengenai pertemuan dengan Najib di Makkah, Nasharudin yang juga Ahli Parlimen Bachok berkata, “kepada mereka yang membuat andaian, tuduhan dan suu' dzan, nasihat saya adalah ittaqillah, ittaqillah, ittaqillah dan bersitghfarlah khasnya pada hari hari terakhir ramadan ini.”

Katanya, beliau kesian melihat mereka yang menghukum tanpa tahu hujung pangkal.

“Berbaik sangkalah sesama Muslim. Hampir sebulan sepanjang Ramadan ini, doa qunut yang dibacakan dihadapan Kaabah ketika solat witir, menyeru kepada merapatkan saf dan menyatupadukan orang orang Islam.

“Imam solat saban malam memohon dengan doa Ya ALLAH satukanlah suara umat Islam,” katanya.

Nasharudin menjelaskan beliau telah mengaturkan pertemuan di Makkah antara beberapa orang ulama di tanah suci bersama dengan Perdana Menteri bersempena dengan persidangan khas OIC.

“Saya dijemput ke Makkah dengan visa khas selepas Perdana Menteri bersetuju untuk bertemu dengan ulama-ulama tersebut.

“Perbincangan telah diadakan di sebuah villa kenalan bersebelahan dengan Masjidilharam. Yang dibincang antara lain adalah isu di Syria dan Rohingya.

“Para ulama tersebut menyebut tentang peranan yang boleh dimainkan oleh Malaysia. Perbincangan juga menyentuh beberapa kejayaan yang telah dicapai oleh Malaysia. Mereka juga telah meninggalkan beberapa pesanan kepada Perdana Menteri seperti memastikan Malaysia terus mengangkat pegangan ahli sunah wal jamaah dalam memelihara kesucian Islam,” katanya.

Katanya, pertemuan itu sedikit pun tidak berbincang tentang Pas atau Umno sebab isu yang dibincangkan adalah jauh lebih besar dari Pas atau Umno.

“Kami berbincang tentang keadaan semasa ummah. Rasullullah menyebut, man lam yahtamma biamril muslimin falaisa minhum.

“Adakah berbincang tentang ummah satu jenayah?” katanya. -SH


 

 

penyapu sial

 

Rakyat Bachok  tentunya melahirkan rasa terkejut dengan kenyataan munafik anggota parlimen kawasan itu, Nasaruddin Mat Isa yang dianggap mereka sebagai mencemarkan maruah perjuangan.

Bukan sahaja tidak sopan, sebaliknya  beliau memang biadap dan kurang ajar  kerana  tidak memikirkan susah payah penyokong PAS di peringkat akar umbi memenangkannya pada pilihan raya umum lalu.

Peringkat awal kemenangannya Nasharuddin mempamerkan ciri-ciri seorang wakil rakyat yang baik.

Bagaimanapun, masuk tahun ketiga dan keadaan lebih parah selepas gagal mempertahankan jawatan sebagai Timbalan Presiden PAS. Beliau menjadi seekor babi yang munafik .

Surat untuk Ustaz Nasaruddin dah bertimbun di pejabat PAS Bachok, beliau tak datang dan tak jenguk pun,..

Nasharuddin dalam kenyataan ketika bersama Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak di Makkah semalam dilaporkan mahu PAS menyatakan pendirian sebenar kerana DAP menolak penubuhan negara Islam atau PAS keluar daripada Pakatan Rakyat.

Kita melahirkan rasa terkilan terhadap Nasharuddin kerana beliau kini  lidah bercabang .Sebelum ini beliau ada  berpesan  jangan menyokong Umno dan BN kerana mereka menentang hudud.Kini beliau tergamak menjadi sekutu syaitan yang menentang hudud...dia kata DAP tentang hudud....PAS patut keluar  dari PR....tapi UMNO tentang hudud,....boleh pulak tidur sebantal bersama...ini bukan ustaz asli namanya....ustaz  syaitan namanya...duit dan jawatan punya pasal sanggup jadi penjilat burid najib dan rosmah...

otak UG....satu satu parasit dalam PAS yang patut di tendang keluar dari PAS.....!!!

Tiada ulasan: