Khamis, 9 Ogos 2012

dollah yankee

dollah yankee


Teori RAHMAN,umur untuk pencen dan nombor sial

Posted: 09 Aug 2012 05:59 PM PDT

1) Umur bersara ialah 55 tahun.
Umur rasmi untuk pencen atau bersara atau 'retired' di Malaysia ialah 55 tahun. BN/umno yang telah menjadi sebuah parti yang memerintah negara kita Malaysia juga sudah pun berumur 55 tahun ini dalam memerintah dan tahun untuk pencen.

2) Teori RAHMAN.
N untuk Najib, sah yang teori RAHMAN ini akan berakhir, dengan Najib menjadi PM yang terakhir.

3) Nombor 13.
Semua orang tahu yang nombor 13 ada lah nombor yang telah meninggalkan banyak kesan kepada kita rakyat Malaysia. Rusuhan kaum di Malaysia terjadi pada 13 Mei yang telah mengubah banyak senario politik Malaysia dan pilihanraya umum untuk kali ini ada lah pilihanraya yang ke-13. Dan apakah? atau sudah pasti pilihanraya yang ke-13 ini juga sekali lagi akan mengubah landskap politik tanah air.

dollah yankee -
Najib,BN,umno beria-ria mahu mengekalkan kuasa mereka. Siapa yang tidak mahu kuasa jika berpeluang untuk memperolehinya? Pokoknya Najib tidak ada peluang langsung lagi untuk berkuasa, sebab kalau dia tahu yang BN/umno boleh menang pada pru-13 ini, awal-awal lagi dia dah panggil pilihanraya demi untuk kekalkan kuasa yang ada itu. Sebab tak boleh menang lah yang menyebabkan dia bertangguh-tangguh dalam perkara ini.

Tiada ulasan: