Rabu, 22 Ogos 2012

dollah yankee

dollah yankee


PRU-13,Mahathir kata "boleh dekat PR.."

Posted: 22 Aug 2012 05:00 PM PDT

Akhir nya 'kalam' ini keluar dari mulut Tun Mahathir sendiri selepas banyak modal yang digunakan untuk menyerang Anwar Ibrahim, banyak yang tak menjadi dan memakan diri.

"The former premier said it would be dangerous to give the opposition party a trial as government for five years. Many things can be destroyed in five years. Besides, the opposition as government will ensure there will be no return for BN.   Seterusnya DI-SINI

Bila 'kalam' yang bertujuan mahu menakut-nakutkan rakyat Malaysia ini di terjemahkan olih gurkah-gurkah politik di'port' yang sudah cukup arif dengan ayat-ayat dan kenyataan Tun Mahathir, maka konklusi nya ialah selama 22 tahun Tun Mahathir memerintah dia sudah tahu yang rakyat semua sudah pun buat keputusan mereka mahu menukar kerajaan, dan dengan jelas sekali PR akan tawan Putrajaya.

dollah yankee -
Kalau BN tak tipu, PR mesti menang !

Kena cabut sebelum dimalukan

Posted: 21 Aug 2012 09:30 PM PDT

...setelah mereka mendapat 'feed-back' dan laporan perisikan yang mengatakan kerusi mereka akan hilang pada PRU-13 nanti...

ADUN Telok Air Tawar,Butterworth. Dato' Jahara Hamid "Jahara, 61, berkata beliau tidak mahu memegang jawatan buat selama-lamanya dan membuat keputusan untuk bersara".

ADUN Penaga, "Datuk Azhar Ibrahim yang juga Ketua Pembangkang di Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang turut menyatakan hasrat tidak mempertahankan kerusinya kerana sudah terlalu lama dalam politik".

MP Kepala Batas, Paklah diberitakan telah menolak pelawaan Najib supaya mempertahankan kerusi Parlimen Kepala Batas sekali lagi.

dollah yankee -
Ada lagi yang akan ikut ...

Tiada ulasan: