Ahad, 19 Ogos 2012

Blog-list Malaysia

Blog-list Malaysia


Salam Aidil Fitri Untuk Semua Pembaca Bloglist Malaysia

Posted: 18 Aug 2012 08:50 AM PDT


Imam Dibelasah Warden Dalam Penjara?

Posted: 18 Aug 2012 08:20 AM PDT


Disampaikan oleh isteri Imam Hoslan bahawa suaminya kena belasah dalam penjara. Tidak ada sesiapa dibenarkan melawat melawat beliau selama 14 hari.

Laporan polis sudah dibuat oleh isteri beliau di Balai Polis Kajang. Polis kata mereka tidak boleh berbuat apa-apa.




http://gigitankerengga.blogspot.com/2012/08/imam-yang-baling-kasut-kat-hakim-kena.html


MCA Selangor - Kami Akan Halang Malaysia Jadi Negara Islam

Posted: 18 Aug 2012 05:15 AM PDT

Pengerusi MCA Selangor, Datuk Donald Lim berkata jika Selangor dan negeri-negeri lain di negara ini dikuasai atau kekal di bawah pemerintahan BN, ia tidak akan menjadi negara Islam.

"MCA akan terus mempertahankan kepentingan orang Cina dan tidak akan membiarkan Selangor menjadi sebuah negara Islam," kata Pengerusinya, Datuk Donald Lim.

"Ini juga tidak akan berlaku di mana-mana negeri dan negara yang ditadbir oleh BN. Ini adalah janji kami kepada rakyat Selangor," kata Lim (kanan dalam gambar) dalam ucapan pembukaannya di konvensyen MCA Selangor hari ini


Satu contoh Islamisasi di Selangor di bawah pentadbiran Pakatan Rakyat sekarang, katanya, ialah percubaan Majlis Bandaran Kuala Selangor untuk mengasing tempat di pawagam mengikut jantina.

Lim menggesa semua ADUN keturunan Cina di Selangor, khususnya dari Pakatan Rakyat, supaya menyatakan pendirian mereka terhadap cita-cita PAS untuk mewujudkan negara kebajikan Islam dan undang-undang hudud.

http://www.malaysiakini.com/news/206668


Tiada ulasan: