Rabu, 8 Ogos 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Abdullah Sa'amah

Posted: 07 Aug 2012 08:45 PM PDT


Rupa.... ada iras-iras UMNO. 
Bau.... kuat bau UMNO.

Hmmmm.. 
Patutler sokong DAP haram!!

Kah kah kah kah

Haram sokong DAP. Sokonglah MCA dan MIC

Posted: 07 Aug 2012 06:46 PM PDT


Buat kerja haram... boleh masuk neraka, kan?? Oleh itu, jangan buat kerja-kerja haram seperti menyokong DAP. Haraammm oooi!! Boleh masuk neraka...!!

Kah kah kah kah kah.... 

Kalau tak nak masuk neraka.... undilah, sokonglah dan jilatlah parti Haramjadah 

Kah kah kah kah kah.... 

Itu amanat baru keluar, hebahan Utusan Meloya. Hahahaha.... Amanat untuk entiti yang dah nak mampooss!! Maklumler depa dah tua..... dah kuno.... dah busuk sampai ke usus dan geng pulak dengan parti kapio seperti MCA dan MIC. Hmmm... kapir belak tuuu!!. Kalau sokong DAP haram, ater sokong MCA pun haram jugak ler, kan?? Sokong MIC pun haram jugak ler, kan??

Oh... tang DAP haram tapi... tang MCA halal, ek?? Tang MIC halal, ek??

Haisshh..... nampak sangat Utusan Meloya dan orang yang bagi amanat ni dah merapu dan meracau. Persis dengan UMNO yang dah nak mampooss!!

Dahlah nak mampoos.... jijik pulak tu. Berselemoih dengan rasuah... berselepat dengan penyelewengan, bersalut dengan kezaliman dan tegar dengan pembaziran dan pemborosan. Oleh itu, aku rasa kalau kita sokong UMNO/BN.... lagi ler berganda-ganda degree ke-HARAM-an nyer. Yuurrkkk!!

Berbanding dengan UMNO, DAP jauh lebih suci. jauh lebih murni. Demi rakyat dan demi negara.... lagi afdal kita sokong DAP, wa cakap lu.

Jangan terpedaya dengan temberang dan propaganda haramjadah Utusan Meloya. Kita... rakyat Malaysia, bijak-bijak, kan....??

Oleh itu, jangan biar diri kita diperbodohkan. Sekian, harap maklum.

Tiada ulasan: