Rabu, 4 Julai 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


bila PM haramjadah memaki maka raja atau kerabatnya tumpang sekaki....

Posted: 03 Jul 2012 04:15 PM PDT

Tunku mahkota enggan ulas dakwaan Uncle Seeker

untung jadi  raja beruk.....boleh siap maki memaki lagi....kah kah kah

Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim enggan menjawab dakwaan oleh penulis blog Syed Abdullah Hussein Al-Attas yang didakwa mengaibkan ayahandanya Sultan Iskandar.

"Biarlah anjing itu menyalak semahunya. Saya tahu kebenarannya, rakyat Johor juga tahu kebenarannya," katanya dalam satu tulisan di Twitter hari ini.

"Mengapa saya harus beri reaksi kepada (dakwaan) karut," katanya lagi apabila ditanya mengenai dakwaan Syed Abdullah yang juga dikenali dengan nama Uncle Seeker.

Beliau berkata demikian apabila menjawab soalan seorang lagi pengguna Twitter berhubung tindakan yang akan diambil ke atas Syed Abdullah.

"Apabila orang ingin menjatuhkan anda, ia hanya bermakna anda berada dia atas mereka, maka jangan sedih," katanya lagi.

Laporan Bernama pada Ahad lalu menyebut, tiga puluh individu membuat laporan polis ke atas Syed Abdullah berhubung penyiaran tulisan di blog uncleseekers.blogspot.com itu.

Kumpulan itu juga meminta pihak berkuasa supaya menutup blog yang didakwa menyiarkan "dokumen sulit" itu.

Laporan berkenaan bagaimanapun tidak menyatakan dakwaan yang ditimbulkan Syed Abdullah.

 

malaysiakini

 

 

penyapu sial

 

Banyak negara RAJAnya telah HANCUS.Kalau raja biadap macam raja dulu kala...tunggulah....raja itu lansung dah tak layak di muziumkan.....biar di buang ke laut  bagi makan jerung lagi baik

Kuasa raja @ sultan takkan dpt mengatasi kuasa Allah s.w.t,biar sebongkak mana dan betapa tingginya darjah kebesaran yg dimiliki pasti akan tersungkur jua akhirnya hanya menunggu masanya saja-Rakyat Derhaka

Raja yang bersifat meninggi diri akan dipandang rendah oleh rakyat. Manakala raja yang bersifat merendah diri akan dipandang tinggi oleh rakyat.Itulah lumrah kehidupan yang berlaku sejak dulu lagi. Apa-apa pun di sisi Allah s.w.t, raja dan rakyat biasa tidak ada bezanya. Yang lebih mulia di sisi Allah s.w.t ialah orang yang lebih bertakwa kepada Allah s.w.t.

Tiada ulasan: