Sabtu, 7 Julai 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Selain terkena tempias suwey Najib, UMNO juga lekat suwey Mahadet

Posted: 06 Jul 2012 10:46 PM PDT


 Mahadet suruh Anwar bersara... Eeee... nyebok jer dia. [sini]

Anwar jawab... awat hang sibuk, biar rakyat yang tentukan. Hang... dok diam-diam, pi jaga syarikat anak-anak hang yang terbina, hasil duit rakyat yang hang perosah masa hang jadi piem dulu. [sini]

Kalau hang tak jadi piem dulu, hang ingat hangpa anak beranak boleh jadi kaya raya dan bermaharaja lela macam sekarang ni ka??

Hahahaha... pooraahh!! Kaya mungkin boleh la kot... tapi 'raya'?? I doubt that. Bukannyer berotak brilliant sangat anak-anak dia tu. Kalau hebat.... tak perlu ler bantuan apak!! Sebab tak berapa nak ada otak ler, depa kena bergantung banyak pada apak. Tak gitu komer??

Kesian Mahadet... selagi Anwar is 'alive and kicking', dia tak senang duduk. Fikiran kacau, jiwa meracau dibuat Anwar!! Cakap pun udah merapu merabai.

Mengapa ek??

Kata banyak orang... sebab Mahadet banyak 'dosa' pada rakyat Malaysia. Dosa tu akan bertukar jadi bala besar kepadanya jika UMNO tumpor dan Pakatan Rakyat menguasai Putrajaya. Mahadet ni... dia terlibat dengan bukan calang-calang punyer salah guna kuasa. Gilerr babi punyer salah guna kuasa, komer!!

Kalau UMNO tumpor dan dia masih hidup, bermakna.... dia kena lari keluor negeri. Probably balik India iaitu ke Kerala. Kalau dia terus diam di sini.... besar kemungkinan dia akan diheret ke muka pengadilan, macam Hosni Mubarak, mantan presiden Mesir yang kena pencen paksa. 

Setiap kali dia terkenangkan nasib setan jadian Mesir tu, ngilu jantung dia. Nasib tak baik kalu, mau dia pun, tumpor sama bersama UMNO. Maklum ler, 'bateri' dia pun dah weak. Kalau baterinya kong, alamat.... caca marbalah jadinyer anak-anak kesayangan dia.

Sebab tu, dia tak senang duduk dengan Anwar kerana Anwarlah 'catalyst' yang bisa mendatangkan tsunami yang akan mempercepat.... tenggelam dan tumpornya UMNO dari bumi Malaysia. Anwar ibarat 'glu gajah' yang dapat menyatu dan mengukuhkan ikatan dalam gagasan Pakatan Rakyat.

Fuuhhh... Bukan calang-calang penangan Anwar ke atas kehidupan Mahadet Kutty. Demi menyelamatkan diri dan keluarganya, macam-macam helah dan fitnah, dia buat untuk mengugat kedudukan Anwar dan kacau hidup Anwar, because... Anwar is his living nightmare. Nightmare yang mungkin boleh menyebabkan dia kena heart attack. Innalillah... wa cakap lu.

As for UMNO.... malang buat mereka kerana terpaksa menyimpan 'koran buruk' ni. Nak dibuang tak kena gaya.... banyak rahsia 'sulit' para pemimpin UMNO yang dalam tangan dia. Komer kacau aku.... jaga komer. Aku telanjangkan komer. Agaknya, ituler 'MOU' antara demer dalam UMNO dengan dia, wallahualam. 

Nak disimpan dan dibiorkan malaon tua ni.... jadi liabiliti pulak. Mahadet bukak jer mulut.... rakyat semakin getik kepada UMNO. Mahadet ni begitu sinomin dengan UMNO. Maklum ler... UMNO yang dok ada hari adalah hasil ciptaan dia. UMNO yang dulu dulu dah terkubor. Sebab tu... dia suka menyibuk dalam urusan dan hal-hal yang ada kaitan dengan UMNO.

Selain itu.... kini, Anwar juga telah menjadi musuh nombor satu UMNO. Ini juga ialah angkara 'kerja tangan' Mahadet. Haaaa... sekarang, padan muka UMNO. Saban hari, kena attack kaw-kaw dengan Anwar and the gang. Habis kena telanjang para pemimpin UMNO. 

Mahadet kata... UMNO busuk sampai ke usus!! Semua yang menimpa UMNO ni.... berpunca daripada Mahadet al Kutty ler!! Dia 'ibu'nyer. 'Cerdik' si 'ibu' ni, ditiru oleh para pemimpin UMNO yang lain. Bapak Perosak Negara, wa cakap lu.. dia ni.

 Ciiitttt!! Haparak punyer Mahadet Kutty!!

Lastly.... tak der apa dah. Itu jer ler. Gua chao dulu ler. Assalamualaikum...

Tiada ulasan: