Ahad, 15 Julai 2012

Era Pasca

Era Pasca


EDISI PANAS!!! Wartawan FITNAH, Ulamak SOKONG

Posted: 14 Jul 2012 08:11 AM PDT

Antara tanda2 MUNAFIK ialah... BERBOHONG @ MENIPU, MUNGKIR DAN KHIANAT. Individu, kumpulan, media atau apa jua terlibat... DOSA atau PAHALA. Kita memang dah sedia maklum bahawa UMNO membawa fahaman SESAT. Wahai pengundi muda, awas tehadap media dari Utusex Meloya, Berita Haiwan, TV3suku serta kaum2 kerabatnya.. Timbalan Ketua Pengarang Kumpulan Utusex Meloya dah mengakuinya... Klik di SINI


Penjilat lidah biawak media lembUMNO pun dah ngaku. Minta semua Caitrooper lembUMNO putar fakta + auta, Cai pulak minta bayar, tak bayar tak kerja. Semua duit punya pasal... Duit tu tak salah, salah ketamakan duit dan kuasa makluk didunia ini, yg mana dah sesat disisi pegangan ugama dan amalan...

Putar fakta berhemah? Ini fikiran bercabuk! Menukar nukar perkara benar menjadi tak benar dan memudaratkan orang lain samalah memasukkan santau ke dalam makanan dan memberikannya kepada orang lain. Inikah kerja Utusan selama ini untuk menjatuhkan Pakatan Rakyat? Ini kerja dilaknat Allah. Wajarlah kebelakangan ini Utusan menerima bahana kekalahan dalam kes mahkamah. Pakatan Rakyat sekarang sudah bijak dan berani. Mereka juga sudah mendapat hidayah Allah kerana warak dan sentiasa sujud memohon pertolonganNya. Sebaliknya Utusan sering membelakangi perintah Allah dengan melakukan kerja kerja maksiat dan munafik. Teruskanlah Utusan.


Kenapa ustaz ini tak sebutkan tentang dosa2 besar membuat fitnah? Muslihat menghitamkan rambut oleh Nabi s.a.w bertujuan memberi gambaran kekuatan besar tentera Islam. Muslihat putar belit Utusan Malaysia memberikan gambaran salah dan fitnah kepada Pakatan rakyat. Hanya ulama suu' sahaja yang bodoh membuat perbandingan sebegitu!











Dan akhirnya, wartawan yang melaporkan hal ni telah dihalau keluar.. Sebab kantoi sudaaaaa.. Nak cakap apa lagi, depa sendiri kata Blogger dan Cyberworrior Pakatan Rakyat x dibayar bila berjuang, tapi Blogger dan Caitrooper UMNO-BN 'MENGKEDARAH DUIT' kalau disuruh buat sesuatu..







Hidup 1PutarMalaysia (3x)...
Kira selama ni UMNO-BN ngan UTUSEX dok tipu sunat la nih? ULARMAK UMNO kata Ok? ooooOOOoo... Baru aku tau...
Takpe sila lah auta lagi. Bukan ada org baca pun... Kih kih kiiiihhh..




Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tiada ulasan: