Ahad, 29 Julai 2012

AKU INGIN BEBAS

AKU INGIN BEBAS


UNCLESEEKERS DAH KEMBALI - VIOS KER VAIO

Posted: 28 Jul 2012 10:28 PM PDT

Yabedabedooo!! Dalam Lokap 10 Hari (Part 1)

Salam semua...


Minta maaplah banyak-banyak sebab tiada sebarang kabaran dari aku sendiri. Untuk pengetahuan korang semua selepas saja aku dibebaskan pada 14-7-2012, peguam aku terus bawa lari aku keluar dari wilayah JOHOR. Pemandu peribadi yang bawa kereta jenama 3 bintang tu lari macam pelesit! Sekejap-kejap peguam aku Tanya pemandunya sama ada orang follow tak? Aku plak dok layan ipad dia sampailah Kuala Lumpur. Macam-macam berita dalam akhbar tentang penahanan aku tapi yang paling besh sekali pelbagai komen nakal dari pelbagai forum. Sejak dari dulu lagi aku berpegang kata-kata Imam Ali."Manusia sentiasa bermusuh dengan perkara yang mereka tidak tahu". Untuk mereka yang bersifat begitu, don't worry, aku sentiasa memafkan anda semua.

Peguambela Mr T.Kumar


Berbalik cerita tentang peguam aku tadi, kalau tak silap aku tak kurang dua kali pemandunya mengingatkan beliau bahawa minyak kereta perlu di isi. "Try to find in Melaka". Kalau kereta bawah 1000cc memang comform aku maki kaw-kaw punyer sebab bawa kereta tekan minyak macam mak abah tiri dia punya jalan!
"Berapa harga kereta masa you beli kereta ni?" Peguam aku menjawab secara acuh tak acuh sambil menulis sesuatu di computer ribanya jenama VIOS yang terbaru. Cun sioot! "Around eight hundred thousand".



Catatan: Lu biar betul bro!... Ada ker komputer jenama VIOS. Setahu gua VIOS tu jenama kereta. Kalau VAIO memang ada gak gua perasan jenama komputer. Baru 10 hari masuk lokap lu dah jadi biul. Kalau masuk 10 bulan mau jadi gila lu bro!... Apa-apa pun layan jer uncle selanjutnya...

Tiada ulasan: