Nuffnang

Pengikut

KRAI Utara

sumber :-

KRAI Utara


emm...saing kito ore kuat golok!

Posted: 13 Jun 2012 12:32 AM PDT

"Emmmm.....saing kito, ore kuat golok" ishhhh! memang malu kalau kita jumpo kawan lamo dari siam dan dio cakap camtu kan? yang syoknya time tu lu sedang makan 2 dengan rakan2 sepejabat atau dengan bakal menantu ko! lagi giler lembu.

Cakap pasai MALU ni, wa dahh ade dengor berito memalukan yg. melibatkan sedara rapat gua merangkap suami mak cik rosemah binti mansoq, dengor katonya bakal menantu beliau dah buat hal, memulonya wa ingat budak tu buat gilo nak putuih tunang, tapi lepas wa siasat takde laaasa camtu.

lepas siasat sikit dongan cik mukobuku dan abe google dapek tau, ropanya kes kechiiik sajo. kes yg. kecik besor macam budak kampong curik telor ayam jiran, wa cakap macam ini kes pon paper amerika nak bising...semacam saje laaa paper orang putih ni.kacauuuu....

tapi, dalam hati gua terbit rasa kesian....tu lah kau abang najib oiiii, naseb ko, ko oram tuduh mintak duit rasuaah...menantu ko auta duit bapak tiri dio! wa ingat ko xpayah layan sangat otak pembangkang macam tu.....nanti kak mah xtido lenaaa.

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT