Sabtu, 30 Jun 2012

Era Pasca

Era Pasca


EDISI KANTOI: SPRM PENIPU!!!

Posted: 29 Jun 2012 09:26 PM PDT

Apa yang dilaporkan oleh New Straits Times dan Berita Harian pada 21 Jun 2012 adalah tidak benar sama sekali. Ini bermakna apa yang dicanang UMNO hari hari pasal Datuk Seri Anwar Ibrahim telah mengarahkan Bekas Pengarah Siasatan Badan Pencegah Rasuah (BPR), Datuk Razak Idris untuk mengeluarkan suatu akuan berkanun bersumpah yang membersihkan bekas menteri timbalan perdana kononnya RM3bilion akaun bank tidak wujud sama sekali.






Datuk Abdul Razak Idris berkata itu arahan untuk mengeluarkan akuan berkanun bersumpah datang dari Ketua Pesuruhjaya SPRM ketika itu, Datuk Seri Ahmad Said Hamdan, dalam usaha untuk mengelakkan suatu sepina oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung fitnah saman terhadapNST pada tahun 2009 yang difailkan oleh DSAI.

"Saya tidak diarahkan oleh Anwar tetapi telah diminta oleh Ketua Pesuruhjaya SPRM bagi mengelakkan dirinya atau pun pegawainya daripadadisapina oleh DSAI sebagai saksi plaintif dalam saman sivil terhadap NSTpada akhir tahun 2009,"

Media UMNO dan seluruh pencacai pencacainya berkata bahawa Razak idris telah diarahkan oleh Anwar untuk mengeluarkan akuan berkanun. Bole blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!!








Tak habis habis pencacai nak cerita pasal RM3Billion yang x wujud tu. Pasal RM50Billion Rezab Melayu yang hilang dibawah Pemerintahan UMNO tu bila nak tanya?










Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tiada ulasan: