Sabtu, 9 Jun 2012

dollah yankee

dollah yankee


Berapa banyak lagi 'taik' umno Guan Eng nak basuh daaa..?

Posted: 09 Jun 2012 05:42 PM PDT

Apa lah malang nya nasib Guan Eng ini yang terpaksa membasuh banyak 'taik-taik' yang diberak olih umno/BN dalam bahagian Jelutong di Penang, demi untuk kesejahteraan dan kemakmuran orang-orang melayu yang berugama islam.

Masalah orang melayu islam di Jelutong yang gagal diselesaikan olih kerajaan zaman umno dan barisan nasional selama 14 tahun lepas telah berjaya diselesaikan olih Guan Eng.

Ingat senang nak ambil tanah milik orang cina? Tapi itu lah kebenaranya. Proses untuk mengambil semula 3.5 ekar tanah milik orang cina di Lot 12,13,14,15,16,17,18,19 seksyen 4 Bandar Jelutong yang makan babi ini,yang bila berak pun calit dengan kertas yang bernilai RM 20 juta bagi menangani masalah kepadatan penghuni-penghuni 'alam kubur' di Jelutong yang semakin meningkat, telah dilakukan olih Guan Eng dengan sungguh-sungguh dan ikhlas hati, biarpun sebelum ini umno/BN negeri dan pusat selama 14 tahun telah beratus-ratus kali berjanji untuk membeli tanah yang bernilai tinggi itu, sedangkan tanah itu 14 tahun yang lalu semasa umno/BN galak berjanji cuma bernilai 5-6 juta ringgit sahaja.

Gurkah-gurkah politik di'port' nak tanya sikit...pernah dengar tanah orang cina diambil untuk buat tanah kubur untuk orang melayu??

dollah yankee -
Md Ghani Jiman ! lama tak buat demo??! Habih modai kaa??
Kah..Kah..Kah..








Tiada ulasan: