Sabtu, 2 Jun 2012

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Bob Lokman - Duta Kopi Amal

Posted: 02 Jun 2012 12:00 AM PDT

Bob Lokman jadi Duta Kopi keluaran terbaru - Kopi Amal! Korang kena sapot Kopi Amal kalau korang benar-benar nak sokong Unit Amal Malaysia yang telah banyak berjasa kepada perjuangan rakyat Malaysi dalam menuntut keadilan.

Mereka merupakan benteng yang teguh yang mempertahankan korang dari keganasan kepala merah. Projek ini tentunya akan dapat membantu menjana sumber kewangan untuk pergerakan Unit Amal ini.

Buat masa ini, belum pasti macam mana cara untuk mendapatkan stok produk tersebut. Rasanya pun belum tahu macam mana rupanya. Sepatutnya pihak pengeluar patut ada sertakan sekali sample minuman untuk orang ramai...Tambahan pula hari hujan dan cuaca sejuk.

Kesian tengok para peserta yang habis lenjun kesejukan kena hujan hanya nampak kopi dalam bungkusan sahaja. Disinilah kelemahan pihak penaja promosi keluaran nampak macam kedekut 'tahi hidung masin' kalau ikut istilah Mat Sabu! Berkorbanlah sedikit untuk memperkenalkan barangan....


Walau apa pun, Syabas kepada Bob Lokman kerana tolong mempromosikan produk tersebut sewaktu Perhimpunan Hijau ke Putrajaya petang kelmarin di Stadium Darulaman Alor Star, Kedah.

Amy Search Di Himpunan Hijau !

Posted: 01 Jun 2012 09:43 PM PDT

Tanpa disedari ramai, Amy search yang dikatakan masuk Umno baru-baru ini telah muncul bersama ribuan peserta di Himpunan Hijau.Mujurlah aku sempat ambil gambar beliau untik membuktikan kepada ramai.

Huh! aku tak leh cerita lama-lama.Nak kena pergi kenduri nih! Ada tiga tempat kena pergi hari ini.Malam tadi terpaksa menapak dari stadium hingga ke Balai Bomba sebab bas tak leh masuk.Jalan sesak.Sampai Ipoh waktu dah azan Subuh....

Lepas solat aku pun sambung tidur...bangun jam 12.00. Isteri dah ajak gi kenduri...Okey...jumpa petang nanti. Sementara itu nikmatilah gambar Amy Search seterusnya :

Tiada ulasan: