Isnin, 14 Mei 2012

Tukar Tiub

Tukar Tiub


EEE NAK JADI MELAYU TAPI MELAYU TAK TERIMA

Posted: 14 May 2012 12:20 PM PDT





MUKA - BUKAN MELAYU TAPI EEE







UMNO PULAU PINANG TIDAK SETUJU TINDAKAN PERKASA
-meloya

GEORGETOWN 14 Mei - Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Zainal Abidin Osman berkata, tindakan ahli-ahli Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Pulau Pinang berhimpun di hadapan kediaman Ketua Menteri, Lim Guan Eng Khamis lepas adalah sesuatu yang tidak diiktiraf dan tidak dipersetujui oleh UMNO negeri.

UMNO dan Perkasa adalah berbeza kerana UMNO adalah parti politik dan Perkasa adalah pertubuhan badan bukan kerajaan (NGO), katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Turut hadir pada sidang akhbar itu ialah Pengerusi BN Pulau Pinang Teng Chang Yeow.

Zainal Abidin berkata berpolitik ada hadnya dan UMNO tidak bersetuju jika keluarga dan kediaman dicerobohi, sambil menyifatkan ia adalah sesuatu yang di luar batas-batas politik yang tidak dipersetujui oleh BN.

Katanya tindakan Perkasa boleh menjejaskan imej UMNO dan mengelirukan rakyat kerana parti itu seringkali dikaitkan dengan kumpulan pendesak berkenaan.

Lebih 70 anggota Perkasa berhimpun secara aman di hadapan kediaman Ketua Menteri dan Komtar pada Khamis lepas bagi mendesak Guan Eng meletak jawatan kerana didakwa gagal menjaga kepentingan rakyat Pulau Pinang. - TIEWNAMA


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BUAT LAGI LAAAA.... kah kah kah..

woit...GEROMBOLAN DI PULAU PINANG SIAPA KONTROL?... kah kah kah..

kah kah kah...JELAS YANG KONTROL PARTI BUKAN MELAYU..... kah kah kah...

kah kah kah.... MACAM MANA MELAYU NAK MAJU KALAU DENGAR CAKAP CHINA...kah kah kah

woit... KESIAN LAAA PADA EEE YANG BEJUANG NAK JADI MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...KESIAN LAA PADA EEE .... kah kah kah...

kah kah kah...NAK JADI TAMIL TAPI TAK JADI.... kah kah kah...

kah kah kah...NAK JADI CHINA TAPI KULIT HITAM.... kah kah kah...

kah kah kah...NAK JADI MELAYU TAPAIN DI RUMAH CAKAP TAMIL.... kah kah kah....

woit... KESIANLAAA PADA EEE YANG TAK ADA IDENTITI.... kah ah kah...


hanya radio bangsar utama berani lawan eee madey:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/




LAGI LEMBU SHAHRIZAT - SHAHRIZAT LEMBU

Posted: 14 May 2012 11:35 AM PDT



INI BUKAN KIJANG INI LEMBU






TINDAKAN NFC MEMBURU RAKYAT YANG DISYAKI MENJADI 'WHISTLEBLOWER' MEMALUKAN

Saya kesal dengan tindakan NFC dan Dato' Seri Mohamad Salleh Ismail yang terus menerus memburu rakyat yang tidak bersalah untuk dikenakan hukuman berat kerana disyaki membantu pendedahan segala penyelewengan yang berlaku di NFC.

Terbaru, beliau secara bertubi-tubi membuat aduan dan memberi tekanan kepada Public Bank dan Bank Negara Malaysia untuk mengambil tindakan terhadap Encik Johari Mohamad yang dituduhnya membocorkan maklumat pembelian harta mewah di KL Eco City kepada saya.

Akibat tekanan ini, tindakan telah diambil oleh Public Bank dan Bank Negara Malaysia terhadap Encik Johari Mohamad. Beliau yang sudah tidak tahan dengan tekanan dan tindakan selama sebulan akhirnya membuat keputusan meletakkan jawatan dari Public Bank setelah berkhidmat berbelas tahun.

Tidak cukup dengan merosakkan periuk nasi rakyat yang tidak berdosa, Dato' Seri Mohamad Salleh Ismail dan NFC terus memburu dengan mengenakan tekanan kepada Bank Negara pula. Hari ini, Encik Johari Mohamad akan disiasat dibawah Akta Bank dan Institusi Kewangan (BAFIA) yang boleh dikenakan hukuman penjara 5 tahun.

Tindakan yang bersifat dendam kesumat ini sudah tentu dibincangkan dan mendapat restu Dato' Seri Shahrizat Jalil, Ketua Wanita Umno. Sebelum ini, apabila ditanya apa tindakan yang akan diambil terhadap mereka yang mendedahkan penyelewengan NFC, Dato' Seri Mohamad Salleh Ismail sendiri mengatakan bahawa beliau akan berbincang dengan keluarga.

Tindakan dendam kesumat ini juga bertentangan dengan kenyataan Dato' Seri Mohamad Salleh Ismail bahawa beliau tidak berdendam dengan sesiapa kecuali saya dan beliau tidak akan mengambil tindakan terhadap sesiapa pun kecuali saya.

Jelasnya, beliau sedang berusaha untuk mengenakan tindakan terhadap semua yang beliau syaki membantu mendedahkan penyelewengan dan kekayaan peribadi keluarga beliau.

Beliau tidak sedar bahawa tindakan dendam kesumat itu memberi imej yang buruk terhadap Umno. Ahli Umno sendiri menolak penyelewengan yang dilakukan oleh keluarga Dato' Seri Shahrizat Jalil, maka sudah tentu mereka pun muak dengan sikap penting diri keluarga Dato' Seri Shahrizat Jalil yang akan terus mengheret Umno ke dalam skandal NFC yang tiada penghujungnya.

KEADILAN akan membantu sepenuhnya Encik Johari dari aspek bantuan guaman dan berusaha mendapatkan kerja baru supaya beliau tidak terus dimangsakan oleh dendam kesumat keluarga Dato' Seri Shahrizat Jalil.

Saya mendesak Bank Negara Malaysia supaya tidak tunduk kepada tekanan Dato' Seri Shahrizat Jalil dan keluarganya. Sungguh malang apabila semua institusi negara – dari PDRM, SPRM dan kini BNM – diheret oleh beliau semata-mata untuk menutup penyelewengan yang telah berlaku.


MOHD RAFIZI RAMLI
PENGARAH STRATEGI KEADILAN
14 MEI 2012


BUKAN KELUARGA BABI TAPI LEMBU












KENYATAAN ENCIK JOHARI MOHAMAD

Saya, Johari Mohamad, adalah seorang kakitangan Public Bank yang bertugas di cawangan Jinjang.

Pada 24 April 2012, saya menerima sepucuk surat dari majikan saya menyatakan saya didakwa melanggar tatacara dan disiplin tempat kerja berikutan satu aduan yang dibuat oleh Dato' Seri Dr Mohamad Salleh Ismail.

Aduan itu juga menuduh saya melanggar peruntukan Akta Bank dan Institusi Kewangan (BAFIA) 1989 yang boleh disabitkan hukuman berat.

Saya telah melalui proses perbicaraan disiplin (domestic inquiry) di Public Bank. Akibat tekanan di tempat kerja dan pelbagai tindakan yang diambil terhadap saya, saya telah membuat keputusan untuk berhenti kerja. Saya telah pun menyerahkan surat perletakan jawatan ekoran aduan yang dibuat oleh Dato' Seri Dr Mohamad Salleh Ismail.

Hari ini pula, saya telah diarahkan untuk melaporkan diri bagi tujuan siasatan di bawah Akta BAFIA di Bank Negara jam 2 petang nanti. Saya kini disiasat pula oleh Bank Negara Malaysia di bawah BAFIA yang boleh membawa hukuman berat.


JOHARI MOHAMAD
PUBLIC BANK, CAWANGAN JINJANG
14 MEI 2012



hanya radio bangsar utama berani lawan lembu:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/




MEMINTA KERJASAMA ORANG RAMAI MENCARI PENGGANAS

Posted: 14 May 2012 05:06 AM PDT



PENGUMUMAN UNTUK SEMUA


sila cam kan gambar muka muka ini
tuan empuya muka ini dikatakan
telah berlaku ganas ketika duduk bantah
pada 28 april yang lalu

orang ramai yang tahu
orang ramai yang kenal
orang ramai yang ada maklumat
tentang mata mata ini
sila hubungi:

Nombor talian SMS : 018-9235083
Email SAMM : adu@anakmudamalaysia.com




SILA CAMKAN MUKA MUKA INI






ORANG RAMAI SIAPA SEDIA BURU MATA MATA GANAS

KUALA LUMPUR 14 Mei - Orang ramaim Ngo dan Suaram akan melancarkan operasi memburu besar-besaran terhadap mata-mata ganas perhimpunan Bersih 3.0. Orang ramai akan mencari dari rumah pasong ke rumah pasong. Mata-mata yang belum menyerah diri setelah diberi tempoh seminggu untuk berbuat demikian.





Polis siap sedia buru 121 peserta Bersih


KUALA LUMPUR 14 Mei - Polis akan melancarkan operasi memburu besar-besaran terhadap 121 peserta perhimpunan Bersih 3.0 yang belum menyerah diri setelah diberi tempoh seminggu untuk berbuat demikian.

Sehingga petang ini, hanya 21 individu daripada 141 peserta menyerah diri atau ditahan, setelah gambar mereka diedarkan kepada media minggu lalu dan tempoh tersebut tamat esok, kata Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar. -MELOYA


hanya radio bangsar utama berani melawan:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/



MALAM INI JAM 9.00 - RAHMAT HARUN DI RADIO BANGSAR UTAMA

Posted: 14 May 2012 02:56 AM PDT





http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

RADIO BANGSAR UTAMA MALAM INI

rahmat harun
seorang gagalist
seorang mat bunga
seorang mat jiwang
akan di temu bual
di radio bangsar utama

penulis penyaer ini
akan juga membacakan beberapa buah sajaknya

untuk mat jiwang
untuk mat bunga
untuk punk rocker
untuk dope head

sila layari malam ini kam 9.00
hanya radio bangsar utama
yang berani melawan


RAHMAT MEMBACA SAJAK MAT JIWANG









http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/




ORANG RAMAI TAK SABAR NAK TUNGGU PETANG ESOK

Posted: 14 May 2012 02:47 AM PDT




NO ACTION TALK ONLY KAH KAH KAH






DPPP: 24 JAM UNTUK NST TARIK BALIK LAPORAN BAPA KAFIR - mkini

Dewan Pemuda PAS Pusat (DPPP) hari ini menyerahkan memorandum kepada New Straits Times supaya menarik balik dan meminta maaf terhadap laporan bertarikh 8 Mei yang memetik bekas Ketua Polis Negara, Abdul Rahim Noor menggelar Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai Father of Kafir (bapa kafir).

A 10-ahli Pemuda PAS delegasi yang diketuai oleh pemimpinnya Nasruddin Hassan bertemu dengan pegawai NST dan penerbit New Straits Times Press (M) Bhd (NSTP) untuk menyerahkan satu memorandum mereka.

"Memorandum yang ditujukan kepada Pengarang Kumpulan NSTP Abdul Jalil Hamid itu menyatakan rasa kesal dan bantahan Pemuda PAS berhubung apa yang ditulis dalam artikel tersebut."

Dalam memorandum tersebut Nasarudin berkata, Abdul Rahim telah menafikan memanggil Nik Aziz seperti itu dan sehubungan itu, pihaknya menggesa NST supaya memohon maaf dalam tempoh 24 jam selepas memorandum itu diserahkan atau Pemuda PAS akan mengambil tindakan yang lebih keras lagi.

Nasruddin hanya berkata jika New Straits Times tidak mematuhi etika kewartawanan dan meminta maaf serta menarik balik artikel selepas 24 jam, maka pihaknya akan mengadakan bantahan yang lebih di seluruh Malaysia.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KITA TUNNGU ADN LIHAT... kah kah kah..

kah kah kah..ESOK PETANG APA JADI... kah kah kah..

kah kah kah...BETUL KE AKAN ADA TINDAKAN?.... akh kah kah..

kah kah kah.... AMARAN UNTUK SPR LETAK JAWATAN... kah kah kah....

kah kah kah..LAGI 15 HARI AMARAN SELESAI...kah kah kah..

kah kah kah...YANG INI AMARAN UNTUK ESOK...kah kah kah



radio bangsar utama anti nato:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/





HANYA BABI HUTAN YANG KENAL BABI PEKAN

Posted: 14 May 2012 01:01 AM PDT




KOMENTAR TUKAR TIUB


melantik hanif sebagai ketua panel:

sama seperti melantik babi jadi imam masjid negara
sama seperti melantik vincent tan menjaga dana baitul mal
sama seperti melantik lim goh tong memberi takzirah
sama seperti melantik v.k lingam menjadi ketua hakim negara

JANGAN SILAP - INI BUKAN HANIF OMAR





IGP SOKONG HANIF KETUAI PANEL SIASATAN
- mkini

Ketua Polis Negara Ismail Omar menyokong pelantikan bekas ketuanya, Tun Hanif Omar untuk mengetuai panel bebas bagi menyiasat insiden keganasan yang berlaku dalam perhimpunan BERSIH 3.0.

Ismail berkata pasukan itu percaya Hanif akan bertindak dengan profesional dan menyiasat perkara itu tanpa memihak.

Katanya, polis juga pernah dikenakan tindakan penjara atas kesalahan mereka, seperti dalam kes pembunuhan Aminulrasyid Amzah.

Tambahnya, pasukan polis mengalu-alukan pelantikan tersebut dan akan memberi kerjasama penuh kepada panel berkenaan.

hanya radio bangsar utama berani melawan:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/




YA AMPOOOOON - MELAUT MANUSIA MELAWAN GEROMBOLAN

Posted: 13 May 2012 10:09 PM PDT





BERSEDIA KALAU DITIPU PRU13




PAS RANCANG PERHIMPUNAN BESAR 1 JUN - mkini

PAS merancang untuk menarik 100,000 anggota dalam perhimpunan parti itu di Kedah pada 1 Jun untuk menyaingi perhimpunan sambutan ulangtahun Umno yang berakhir hari ini.

Perhimpunan tersebut bagi menggantikan mutamar tahunan PAS yang ditangguhkan sehingga November.

Presiden parti itu Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, langkah berkenaan bertujuan untuk memperkuat jentera pilihan rayanya.

PAS merancang untuk menggerakkan 100,000 anggotanya ke perhimpunann tersebut pada 1 Jun di Kedah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit... INI AMAT BAIK.... kah kah kah..

kah kah kah...INI AMAT BAGUS.... kah kah kah...

kah kah kah.... SEMUA SUDAH PANDAI DAN BIJAK BERHIMPUN.... kah kah kah..

woit...KALAU GEROMBOOLAN MENANG PRU13 KERANA MENIPU...klah kah kah...

kah kah kah..MENANG KERANA MENIPU?... RAKYAT TURUN KE JALAN...kah kah kah

kah kah kah..MULAKAN DENGAN SIKIT SIKIT DULU.... kah kah kah

kah kah kah...MULAKAN DENGAN 100,000...kah kah kah..

kah kah kah...MULAKAN DENGAN 300,000 ...kah kah kah...

woit...KALAU KENA TIPU.... SATU JUTA KITA TURUN.... kah kah kah

radio bangsar utama akan memberi laporan terus menerus dari kedah:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/




LONDIN CALLING LONDON CALLING

Posted: 13 May 2012 09:00 PM PDT



KOMENTAR TUKAR TIUB


bersih london akan menyambut najib razak
bersih london akan menyambut rosmah mansor

wartawan dari peranchis telah mula berkampong di london
wartawan peranchis hanya ada satu soalan:

Sir.. allez-vous comparaître à la cour française?

Sir.. will you apppear in the french court?


atau terjemahan dewan bahasa petaka

woit...mat pundek... bila mahkamah panggil nak datang tak?


DEMO BERSIH MENUNGGU DI LONDON






PM BERLEPAS KE LONDON
- mStar
Najib Razak malam Ahad berlepas ke London, United Kingdom, untuk lawatan kerja dua hari mulai Isnin.

Beliau yang diiringi suaminya Rosmah Mansor berlepas dari Kompleks Bunga Raya, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada jam 11.15 malam Ahad.


sila tunggu laporan radio bangsar utama dari london:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/





ZIONIS TEMPATAN MULA RAMPAS TANAH

Posted: 13 May 2012 07:08 PM PDT




ZIONIS TEMPATAN RAMPAS TANAH








KOMENTAR TUKAR TIUB

ini bukan menentang pembangunan
ini kes tanah orang kampong dirampas
kalau orang kampomng tak nak jual
guna akta tanah negara

akta ini dilulus oleh madey

orang kampong dah beratus tahun duduk di sana
kenapa mereka diapkasa pindah
kenapa ambil tanah mereka

tak kiralaaa tebesar di asia ke
tak kiralaaa terpanjang di asia ke
tak kira laaa tergemok di asia ke

persoalan kenapa ambil tanak orang kampong?

jawapan hanya satu
lawan!


ZIONIS RAMPAS TANAH PALESTIN





RAPID PUSAT MINYAK, GAS TERBESAR ASIA :PM
- beritab hairan

KOTA TINGGI: Pelancaran Projek Loji Bersepadu Penapisan Minyak dan Petrokimia (RAPID) di Pengerang dekat sini, semalam dengan nilai pelaburan RM120 bilion, akan menjadikan negara sebagai pusat minyak dan gas serta petrokimia terbesar di Asia dan antara yang terbesar di dunia.

ZIONIS RAMPAS TANAH PALESTIN





SULTAN JOHOR SELAR TOLAK PEMABMNGUNAN
- beita hairan

KOTA TINGGI: Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar, menegur tindakan pihak tertentu yang menghasut masyarakat supaya menolak pembangunan dilaksanakan kerajaan di negeri ini dengan membuat bantahan serta permintaan tidak munasabah.


NOTA :

mana dia mat mat gaza
tokan tokan candu
yang naik kapal ke gaza
kerana israeli rampas tanah arab

kenapa zionis tempatan rampas tanah
tak datang naik bas

kenapa nampak di gaza
kenapa tak nampak di kota tinggi


hanya radio bansar utama berani melapor:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/





Tiada ulasan: