Jumaat, 4 Mei 2012

SOKONG PAKATAN RAKYAT

SOKONG PAKATAN RAKYAT


POLIS KAFIR UK LEBIH BAIK DARI POLIS MELAYU MALAYSIA

Posted: 04 May 2012 03:34 AM PDT

Otak Melayu, apa sahaja yang dibuat oleh kerajaan baik sahaja. Pegawai kerajaan buat kerja tak ikut prosidur pun tak apa. Melayu Malaya tak reti  "tamadun", SOP, prosidur, etika dan apa-apa sahaja nilai sejagat. Wooo.

Maka jika polis melanyak sang penjenayah tanpa peraturan pun tak mengapa. Malah jika melanyak "orang yang belum disahkan sebagai penjenayah"  pun tak ada hal.  Dengan adanya media pengampu macam Utusan, maka  merdeka  lagilah  Sang Polis nak buat apa sahaja. Untung Malaysia  dapat rakyat bernama Melayu. Woo.

Bukan mudah nak berlaku adil kepada penjenayah. Walau pun seorang itu penjenayah, Polis tak ada kuasa mencederakannya. Polis hanya berhak menangkap dan mendakwanya dimahkamah sahaja. 

Apabila Polis membalun sang demonstrator Bersih 3, tanpa mengikut  SOP, jelaslah Polis Malaysia berada di tahap "tak ada kelas"!!!!!

Elok sangat Polis Malaysia yang berbangsa Melayu dan berugama Islam ini  belajar dari Polis UK yang kafir itu dalam menguruskan demonstrasi.  Polis kafir UK lebih bertamadun dari Polis Melayu Islam  Malaysia....

Wooooo.



Tiada ulasan: