Jumaat, 18 Mei 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


MAJLIS FUCK WA tak kata apa....penyakit gila punggung lembu nak di jangkitkan kepada ketua beruk....kah kah kah....

Posted: 18 May 2012 06:39 AM PDT

Sekumpulan pesara tentera yang  "bersenjatakan punggung"  di depan rumah Pengerusi Bersama BERSIH S Ambiga bercadang menggempur rumah Ketua Pemuda Umno KhairyJamaluddin Abu Bakar pula.

Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM) Dato Palsu Mohd Ali Baharom berkata , Khairy tidak patut masuk campur urusan NGO dengan mengkritik tindakan itu sebagai tidak wajar, tidak masuk akal dan menjadi bahan ketawa dunia.

"Khairy sepatutnya menjaga Pemudanya sahaja sebab saya lihat Pemuda semakin lemah.

"Saya rasa dia keluarkan kenyataan macam itu sebab tak dapat jawatan menteri dan nak membalas dendam," kata Ali sambil memaklumkan tindakan itu akan dilakukan dalam masa terdekat.

Khairy semalam menyuarakan perasaan tidak senang terhadap "protes punggung" depan rumah Ambiga kerana masih terdapat kaedah lain untuk meluahkan perbezaan pendapat.

Sebagai contoh, katanya, beliau sendiri sudah berdebat dengan Ambiga berhubung isu berkaitan pilihan raya dan tidak perlu berkumpul membantah depan rumah bekas presiden Majlis Peguam itu.

Sementara itu, Mohd Ali berkata beliau kini sedang membincangkan lanjut rancangan itu dengan rakan-rakannya yang lain.

"Masa dan tarikh nanti dulu. Tapi memang kita akan buat...

"Khairy tak layak menjadi pemimpin dan gila jawatan sebenarnya... kami, veteran memang marah dengan kenyataan dia," katanya ..

 

'Apa lagi, jual kuetiau depan Seri Perdana pula?'

Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin Abu Bakar menyuarakan perasaan tidak senang terhadap "protes punggung" depan rumah Pengerusi Bersama BERSIH S Ambiga kelmarin kerana masih terdapat kaedah lain untuk meluahkan perbezaan pendapat.

Sebagai contoh, katanya, beliau sendiri sudah berdebat dengan Ambiga berhubung isu berkaitan pilihan raya dan tidak perlu berkumpul membantah depan rumah bekas presiden Majlis Peguam itu.

Khairy bimbang ia merebak menjadi balas membalas tidak berpenghujung dan menjadi bahan ketawa di seluruh dunia.

"Jika tidak, perkara ini tak akan habis. Jual burger depan rumah Ambiga satu hari, jual tose depan rumah IGP (ketua polis negara) beberapa hari kemudiannya.

"Mungkin jual kuetiau depan Seri Perdana (kediaman perdana menteri) minggu berikutnya.

"Perkara ini tidak masuk akal dan kita akan menjadi bahan ketawa dunia... Harap kita semua lebih matang dalam berpolitik," katanya dalam sidang media selepas melancarkan Auto Forum 2012 di Kuala Lumpur hari ini. mk

 

 

penyapu sial

 

Sesiapa pun biarkan dia dengan roadshow tarian punggung nya.Dia tak puas nak menunjukkan buntutnya di khalayak ramai.

Cukup memalukan kaum Melayu, agama Islam dan negara.

Cukup kurang ajar dan melambangkan kegagalan sistem pendidikan kebangsaan dan asuhan agama. Ibubapa lembu-lembu ini turut mendpat malu. Anak-anak lembu ini turut diketawakan rakan-rakan mereka.

Majlis Fatwa pernah mengeluarkan fatwa tentang tarian poco poco. Bagaimana pula dengan tarian Goyang Ponggong ? Kalau tak berani ini bermakna majlis fatwa sudah jadi majlis Fuck Wa.

Ingat UMNO, ingat bontot.

Bontot Adnan Yaakob
Bontot Azizan si pemandu kes liwat I
Bontot Sepol si dubur yang pandai bercakap kes liwat II.
Bontot China Doll Datuk T
Bontot Lembu si penyelak kain
Bontot sepasukan bekas askar seperti unit meriam busuk UMNO.

Kata ulama kepala BUTOH Umno...Jika muzakarah demi kepentingan politik UMNO tidak menguntungkan lebih baik dibatalkan....inilah alasan banjingan yang sudah di jangka....!!!

Posted: 18 May 2012 06:02 AM PDT

Ulama Muda  kepala  BUTOH Umno hari ini mengharapkan muzakarah yang telah pun dipersetujui oleh pemimpin Umno dan PAS  semata-mata  mahu demi kepentingan politik UMNO..

Jelas Pengerusi Jawatankuasa Kerja Sekretariat Ulama Muda kepala BUTOH Umno (Ilmu), Fathul Bari Mat Jahaya berkata, adalah lebih baik muzakarah tersebut dibatalkan jika ianya diadakan tidak memihak kepada UMNO.

“Kita perlu bincang politik  untuk  UMNO  memartabatkan agama, bukan bincang agama untuk martabatkan politik selain darinya"

“Tujuan kami hanya untuk mencapai kata sepakat dalam agama, bukannya untuk kepentingan politik selain dari UMNO. Tapi jika muzakarah ini digunakan demi mendapatkan kepentingan politik selainnya , saya rasa lebih baik dibatalkan sahaja,” tegasnya

Jelas Fathul Bari, pihaknya juga amat mengharapkan dapat bermuzakarah dengan kepimpinan tertinggi PAS bagi membincangkan permasalahan yang dialami oleh UMNO dan Islam di negara ini.

“Kami sangat berharap dapat bermuzakarah dengan Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat dan juga Presiden PAS Datuk Seri Hadi Awang.

Tambahnya lagi, pihaknya juga dijangka akan turut menghantar wakil antara rakan-rakan ulama muda yang lain seperti Dr Fadlan Mohd Othman, dan Ahmad Fauzan Yahya, selain dirinya sendiri.

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dipetik laporan akhbar berkata, Umno sedia menyahut seruan PAS untuk bermuzakarah asalkan tujuannya adalah untuk kepentingan ummah, masyarakat Islam dan negara.

Timbalan Presiden Umno itu juga  kunun kunun nyata agak terkejut dengan cadangan PAS kerana perkara itu jelasnya telah dan pernah disuarakan parti itu sebelum ini, namun ditolak keras, khususnya oleh Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

“Kalau ikut yang lepas, Nik Aziz tak pernah setuju. Masa itu dia kata Umno tak boleh dipercayai, tapi kalau hasrat dia ikhlas, tujuan untuk kebaikan ummah, masyarakat Islam dan negara Malaysia kita tidak jadi masalah,” katanya.

Beliau turut mengulas mengenai kenyataan Nik Aziz bahawa parti itu sentiasa bersikap terbuka untuk bermuzakarah dengan sesiapa sahaja termasuk Umno dan juga bersetuju untuk muzakarah itu diadakan dalam masa terdekat.

Muhyiddin berkata parti terbesar Melayu itu sedia menerima pelawaan tersebut kerana perkara itu telah pun disuarakan Umno sejak sekian lama atas kesedaran pentingnya umat Islam disatukan, yang kini berpecah kepada beberapa kelompok kerana perbezaan ideologi.

Memetik laporan Sinar Harian Online sebelum ini, Fathul Bari yang juga bekas Penasihat Agama Institut Jantung Negara (IJN) telah meletakkan garis panduan supaya sesi muzakarah itu mencapai objektif dalam usaha menegakkan syiar Islam.

“Topik yang hendak dibincangkan perlu jelas dan ada hala tuju, moderator kena adil dan tidak ada kecenderungan untuk dipengaruhi mana-mana pihak, tempat untuk muzakarah yang dipilih hendaklah dipersetujui bersama serta mesti menjaga adab dan etika,” katanya.

Beliau menegaskan perbincangan mesti dilaksanakan dengan ilmiah, bukan secara emosi dan sanggup menerima kebenaran yang berasaskan kepada al-Quran dan Sunnah, selari dengan petunjuk Nabi Muhammad SAW dan sahabat baginda.

“Perbincangan dilakukan adalah untuk menegakkan Islam, bukan untuk agenda parti atau tokoh tertentu dan kita tidak mahu perbincangan itu tidak memberi manfaat,” katanya lagi.

 

 

penyapu sial

 

 

awal awal lg kenyataan nik aziz dah di putar belitkan....ini susahnya nak bermuzakarah dengan bapak iblis dan syaitan 1 malaysia....tak kemana sudah..

sifat membelit serupa bapak yahudi yang jadi tunggangannya....

ulamak muda dah terkena air kencing firaun ....duit jadi sandaran hidup...x payahlah nak bermuzakarah....atas nama islam kunun....kuasa politik yg ada UMNO haramjadah ini tergamak menolak islam....jadi tak payah melayan kerenah setan setan UMNIO ini.

Tiada ulasan: