Sabtu, 26 Mei 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Pergi mampooss!!

Posted: 26 May 2012 07:44 AM PDT


 Ambooii.... Sedapnyer mulut mengatakan Anwar dulu yang buat provokasi. Anwar provoke dulu, ek??

Pegi mampuih ler....!! Usah nak buat fitnah!! Banyak rakyat yang dah tengok video ceramah tu. Usah nak bawak mulut. Eeeee.... puak-puak UMNO ni, mulut mereka dah terlebih insuran. Aha... mana tidaknyer, mereka ada insuran perlindungan daripada UMNO. Hahahaha... 'syarikat insuran' untuk jaga samseng.

Kalau udah ceramah UMNO tak laku..... jangan jeles. Kalau ceramah UMNO penuh dengan caci maki serta langsung tak berfakta ceramahnya... mana mungkin boleh attrack crowd. Dok merapu jer.... crowd pun fed up dan lari dengar ceramah PR yang jauh lebih berkualiti dari segi isi dan hujah-hujahnyer. Yang dok tinggal mendengar ceramah depa.... berok-berok Mak Yeh!!

Orang tengah syok-syok berceramah dan mendengar ceramah, mereka mula main kotor. Baling batu... botol air dan telor. Patutler puak UMNO ni jenis manusia tak bertelor, sebab habis telor mereka kena baling dengan empunya diri. Tak ke perbuatan bodoh tu.... 

Hahahahaha... itu yang tak der telor tu. Baling batu dalam gelap. Baling batu sembunyi tangan, lepas tu.... tuduh Anwar pulak yang mulakan provokasi. Adehhh... piiiraaahhh!!

Apabila bertindak seperti orang tak ber'telor'.... dan tak berakai.... dan kalau ada akai pun, letak kat ponggong.... memang patut pun mereka kena sial dan kena celaka dengan Anwar. Serve them right!!

Memang sial dan memang celaka tindakan balaci-balaci UMNO pada malam tu. Sial dan celaka wa cakap lu!!

Jangan lupa kezaliman Regim Najib

Posted: 26 May 2012 03:32 AM PDT



Ingat anak muda ini.... 
Ingat kezaliman Regim Najib Razak!!

Ramai ada makna tu...

Posted: 25 May 2012 09:24 PM PDT

Sumber gambar:FB kengkawan

Uuuuu...... meningkatnyer!! Naik, yek??

Kah kah kah kah....

Naik ada makna tu....

Selangor dan Kedah para pengundinyer naik, sebab depa nak rampas balik, especially Selangor. Lubok emas depa dulu tu...!!

Kedah.... depa nak rampaih balik untuk tunjuk yang depa hebat dan kuat. Dan, kalau berjaya rampaih balik, mungkin nak kasi anak Mahathir Kutty peluang jadi MB kot?? 

Bukan ke si tua bangka tu dok aim lama dah, kerusi tu untuk anak dia. Dengaq cerita... itu antara janji Najib pada Mahathir. Apa-apa pun, wallahua'lam ler...  Tapi, kalau si pea brain tu jadi MB Kedah... hancorr Kedah!!

Johor yang sudah amat goyah.... akan cuba dipertahankan. Kalau kubu kuat UMNO ni jatuh ke tangan Pakatan Rakyat.... lunyailer maruah, terkulailah moral dan kaputlah semangat depa. UMNO will forever be DEAD!!

Perak... dulu depa rampas secara haramjadah, kini depa terpaksa cuba kekalkan. Kalau kalah... malu beb!! Depa kena menang untuk tunjukkan yang rakyat Perak dah redha dengan perbuatan haramjadah depa. Woit... Rakyat Perak tak mudah lupa, ya??

Sabah pulak.... sedang berhadapan dengan sentimen anti-kerajaan UMNO dan BN. Rakyat Sabah ditindas dan ditipu bulat-bulat oleh UMNO. Pribumi Sabah kini mahukan keadilan dan hak mereka semula yang telah dirampas secara halus. UMNO dan para pemimpin mereka kaya-raya mengaut hasil bumi Sabah, sedangkan rakyatnya terutama di kawasan pedalaman mundur dan dipinggirkan dalam keadaan miskin. Di Semenanjung UMNO sudah tak selamat... kalau Sabah jatuh, MAMPOOSS UMNO!!!

Mengapa Pulau Pinang dan Kelantan tak masuk list. Bukan tak der peningkatan.... ada.  Tapi... tak masuk list. Mengapa agaknyer, ek??

Sebab.... Pulau Pinang is gone kes buat mereka. Begitu juga Kelantan. Depa mungkin terpaksa meneriam hakikat bahawa kedua-dua negeri ini tak mungkin akan dapat dirampas balik. Sokongan rakyat di kedua-dua negeri tersebut boleh dikatakan SOLID di belakang pentadbiran PAS/DAP dan Pakatan Rakyat!! Di kedua-dua negeri ini.... UMNO is DEAD!!

Persoalanya besar untuk SPR jawab adalah.... siapakah para pengundi yang meningkat tersebut?? Rakyat skeptikal dengan identiti para pengundi ini. Apakah mereka 'hantu'?? Apakah mereka orang asing yang diberi IC?? Apakah mereka dipindahkan dari tempat lain ke situ??

Rakyat skeptikal daftar pemilih yang dikeluarkan oleh SPR. Mereka dakwa ia KOTOR.... tak bersih. Banyak cacat-celanyer dan banyak yang telah didedahkan. Tapi.... apa SPR buat??

Buat nehen jer... Itu sebab rakyat gelor mereka Suruhanjaya Penipu Rakyat. Demer buat kerja-kerja tak amanah untuk menangkan UMNO.... tak gitu??

Itu sebab SPR liat benor nak terima 8 tuntutan BERSIH. Terima kalu... MAMPOOSS UMNO!!

Kah kah kah kah kah...

Kita bakor jer! Kita bakor jer!!

Posted: 25 May 2012 04:00 PM PDT

 


Haishh.... Tak sudah-sudah. Kali ini, mereka cuba attrack attention dengan membakar baju BERSIH 3.0... yang kononnya dipakai oleh peserta Bersih yang dah insaf.

Hahahahaha...

Awatlah hangpa bodokan diri sendiri?? Jagalah maruah diri oooii... Sorok-soroklah sikit kebodohan diri tu. Jangan serlahkannya sampai habis. Gimik bodoh macam tu, orang tak heran ooii. Pulak tu... pi bakaq hanya 10 helai ja. Awat sikit sangat??

Kalau takat 10 orang jer yang dah insaf.... tak heran aaaiihh. Kalau 300,000 orang.... tolak 10 orang.... kita masih ada 299,990 orang lagi. Aaaahh.... mampuih pi la hat yang 10 orang tu. No big deal aaiihh!!

Yang syiuk laginya.... depa siap dakwa kononnya, tuan-tuan empunya baju tu tak puas hati dengan agihan imbuhan wang Bersih 3.0 kepada para pesertanya. 

 Ishh... isshh... itu tak lain dan tak bukan.... cuba memberi gambaran, kononnya para peserta BERSIH tu diupah. Weh.... jangan buat lawak bodoh ler. Peserta Bersih dibayar???

Kah kah kah kah kah....

Pandai betoi puak-puak Perkasa ni berimajinasi, ya?? Weyy... hangpa ingat orang nak percaya ka cerita lawak hangpa tu??

Kah kah kah kah kah....

Jangan dok buang masa la oooii. Baik pi buat something yang berfaedah, lagi baguih. Daripada hangpa dok buat propaganda bodoh terhadap Bersih 3.0 yang disokong oleh Pakatan Rakyat di Penang, baik ala hangpa bekerjasama dengan depa. Sebab.... jangan dok harap la Pulau Pinang akan jatuh balik ke tangan Barisan Nasional. Jangan harap aku kata....

So... if you can't beat them.... you might as well join them. Hahahahaha.... Mana la tau, kot-kot masuk jugalah rezeki nanti dalam periuk nasik hangpa. Hangpa buat kerja bodo, apa hangpa dapat??

Nasihat M3M, guna otak yang Allah SWT bagi tu, dan fikir-fikirkanlah....

Reformasi vs Transformasi?? Tarak berani punyer!!

Posted: 25 May 2012 09:10 AM PDT

 Gambar: Veruk UMNO's photo

Debat oh debat...

Anwar REFORMASI, Najib TRANSFORMASI
Anwar BERANI, Najib...?? Oh no, I'M SORRY!!

Maka, melalaklah juak-juaknya memberi alasan itu dan ini supaya boss  penakut mereka, tak terkencing di khalayak ramai.

Kah kah kah kah kah...

Tiada ulasan: