Rabu, 9 Mei 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Orang tua tu?? Hancuuss!!

Posted: 09 May 2012 05:29 AM PDT



Ek eleh... muka neraka sekor lagi tu yang dilantik oleh kerajaan UMNO untuk mengetuai panel siasatan bebas yang nak siasat brutaliti polis semasa BERSIH 3.0??

Kah kah kah kah kah....

HANCUUSSS!!!

Orang yang terang lagi bersuluh, menentang BERSIH 3.0 dan memihak kepada kerajaan UMNO, dilantik untuk menyiasat polis??

HANCUUSS!!

Lawak..Lawak.. Satu lagi lawak hebat UMNO. Bekas Ketua polis...nak siasat polis?? Barua pencacai depa, nak siasat another barua pencacai ??

 Lawak... Lawak....

Kah kah kah kahh,,,,

Siang-siang dah nampak tak  bebas. Senget wa  cakap lu!!

Sebelum siasat pun kita dah tahu keputusannya, pasti akan berpihak kepada polis. Polis baik dan BERSIH 3,0 jahat. Uuuu... Nak guling kerajaan.

Kah kah kah kah...

The BA, The HA and the LOL

Posted: 08 May 2012 10:00 PM PDT

Gambar: Dato Malapetaka

Najib says..... BERSIH nak gulingkan kerajaan!!

 BA says... BERSIH nak gulingkan kerajaan. Komunis mereka tu. Tahan mereka!!

Najib says..... BERSIH nak gulingkan kerajaan!!

HA says.... BERSIH nak gulingkan kerajaan. Tahan mereka!!

Najib says..... BERSIH nak gulingkan kerajaan!!

LOL says.... Aha, BERSIH nak guling kerajaan. Tahn mereka!!

Kah kah kah kah kah....

Itulah al kisah, si BA, si HA dan si LOL.... 3 ekor samseng UMNO yang dibela untuk diperlembukan, dulu, kini dan selamanya...  Hahahaha.... Agaknya, selagi mereka tak mampos, selagi ituler mereka akan jadi lembu UMNO.

Lembu-lembu samseng itu kini, diper-kakak tua-kan pulak oleh Najib Razak untuk  convince orang,  tentang apa yang didakwa iaitu BERSIH nak gulingkan kerajaan. Pathetic and sooo desperate!! 

Jadi... ketiga-tiga ekor lembu tu pun ber-kak tua ler.... mengulangi apa yang Najib kata... "BERSIH nak guling kerajaan". 

Persoalannya mengapa mereka perlu di-kakak tua-kan oleh you-know-who??

Sebab.... rakyat dah tak percaya lagi pada Najib Razak. Najib Razak sudah kehilangan kepercayaan rakyat. Dah banyak sangat gelembongnya!!

Yang masih percaya padanya ialah mereka yang terpaksa.... yang dipaksa dan yang bodoh. Hok yang lain.... yang biajk-bijak, bolayan dakwaan dia. Mana mungkin dengan botol air mineral, garam, T-shirt kuning, tuala good morning dan belon..... membolehkan kita nak gulingkan kerajaan??

Sebab itu kita kata... sebenarnya, Najib Razak kini diganggu mimpi buruk. Bebayang pun disangkanya hantu. Inikan pulak kebangkitan 300 000 gelombang kuning.?? Mana tak meracau dia.... 

Haishhh... Kacau betoi jiwa dan mental mamat tu la ni.

BERSIH nak gulingkan kerajaan???

Ada kebenaran... tetapi bukan di jalan raya tetapi melalui pilihan raya. Jadi, kalau tak nak BERSIH 4.0... penuhi jer 8 tuntutan yang diminta. Mengapa susah sangat nak dipenuhi??

BIG question mark tu???

Eleh... ada orang kata, UMNO ni kalau tak nipu bukan UMNO namanya. Kalau demer tak nipu... alamat KO-JOL ler UMNO di bumi Malaysia.

Melayu tak hilang ya.... Yang hilang ialah UMNO!!!

Muka Neraka

Posted: 08 May 2012 07:30 PM PDT


 Muka neraka ni kata.... Tok Guru Nik Aziz 'Father of Kafir'

Alhamdulillah, Tok Guru tak melatah, in fact... beliau cool jer dan hanya respon dengan menggunakan ayat-ayat al-Quran. Mungkin untuk memberi kesedaran kepada si muka neraka tu. Aku respek dan amat kagum dengan cara Tok Guru handle situasi ni.

Oleh itu, aku pun nak berdoa sama dan mintak pada Allah SWT semoga membuka pintu hati si muka neraka tu, agar memberikan hidayah dan petunjuk kepadanya. Harap-harap dia akan insaf dan sedar. 

Manalah tahu.... kot-kot Allah SWT akan menghilangkan kesuraman dan kegelapan pada wajah nerakanya itu. Kot-kot akan nampaklah sedikit nur pada wajah neraka itu. Tak gitu kengkawan??

Jika Allah SWT murka akannya dan tak mahu makbulkan doa M3M...  aku redha. Maka, harapan M3M seterusnya adalah semoga Allah SWT turunkan celaka kepada muka neraka itu.... amin.

Kisah dua ekor lembu

Posted: 08 May 2012 05:30 PM PDT

Gambar: FB Bus Man

Dua ekor lembu SPR ini sepatutnya dah halal disembelih... Mengapa?

Nak tau baca sini.

Tapi, kerana mereka ber-'TUHAN'-kan UNMO dan mereka masih diperlukan untuk diperlembukan, maka... nyawa mereka direservekan dulu. Mungkin setelah diperlembukan habis-habisan, ibarat kelapa dah tinggal hampeh.... kot-kot ler UMNO akan sembelih dan me-kiok-kan mereka berdua.

Tapi yang pasti.... mereka akan terkorban dalam  keadaan gemuk gedempol, sebab... telah kenyang diberi makanan lumayan oleh UMNO.

Namun demikian.... rakyat kena terus mendesak agar kedua-dua ekor lembu tersebut dikorbankan secepat yang mungkin. Dua ekor tu.... lembu petualang oo. Kerja mereka 'sondol' rakyat bagi menghalang rakyat menggulingkan dan me-mampos-kan kerajaan UMNO melalui pilihan raya. Dalam konteks ini.... bolehkan dikatakan, UMNO pulak yang ber-'TUHAN'-kan SPR.

Aha, sesuai sangat dengan slogan ciptaan Najib.... 'Kau bertuhankan aku, Aku bertuhankan kau'

Itulah al kisah ringkas tentang SPR dan dua ekor lembu yang mengepalainya. Sekian wassalam.

Lawak pepagi buta

Posted: 08 May 2012 11:00 AM PDT



Kah kah kah kah

Apa??  Hisham kata Anwar rancang ambil alih Dataran??

Kah kah kah kah

Giler ke apa?? Anwar nak ambil alih Dataran.

Kah kah kah kah

Anwar  rancang nak ambil alih Dataran??

Kah kah kah kah

Apa punya tuurrr daa.. si Hisham ni. Anwar rancang ambil alih Dataran, katanya.

Kah kah kah kah

Badut.... Badut....

Kah kah kah kah
 

Tiada ulasan: