Isnin, 28 Mei 2012

dollah yankee

dollah yankee


Semua pelan ada motif,kecuali bunuh orang

Posted: 28 May 2012 04:39 AM PDT

Gurkah-gurkah politik di'port' kata semua benda yang dirancang itu mesti ada motifnya kecuali kes bunuh Altantunya yang mana motifnya tidak penting. 


Jamal Md Junuih, chairman 'bersih 4.0' boleh untung dan boleh dapat wang berjuta-juta ringgit hasil daripada idea projek 'menipu' cabutan bertuah dua biji kereta spot. Dan nampaknya peniaga-peniaga kecil yang bersama-sama dengan Jamal Md.Junuih dalam projek Bersih 4.0 itu sudah kena main hidup-hidup, tetapi memandangkan yang mereka itu semuanya bangang, gurkah-gurkah ini tak dapek lah nak menolongnya... Kah..Kah..Kah..


Gurkah-gurkah ini juga sudah nampak yang Jamal ini benar-benar telah menggunakan Bersih 4.0 dan peniaga-peniaga kecil lain yang menyokongnya ini sebagai lembu tunggangan nya untuk mengaut berjuta-juta ringgit untuk restoran ikan bakar milik nya. (mungkin juga untuk ambil balik ganti rugi selepas dua restorannya yang lain telah ditutup atau bankrap).


Untuk membolehkan 'anda yang bangang' menyertai cabutan bertuah ini, anda perlu dan di mestikan 'meng'tekedarah di restoran ikan bakar itu sekurang-kurang 50 ringgit untuk satu resit. 


Setelah mengira-ngira tolak, campur, bahagi dan darab segala kos operasi dan kos harga dua buah kereta spot itu, Jamal ini dikatakan akan mendapat berjuta ringgit.


dollah yankee -
Memang dasar penyangak ...



Tiada ulasan: