Isnin, 23 April 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Nak BERSIH-kan yang KOTOR, tak salah, kan??

Posted: 23 Apr 2012 07:30 AM PDT


BERSIH akan hilangkan yang KOTOR. Itu sebab yang KOTOR, amat takut. Takut bagai nak mamposs!!

Berjalan, jadi kesalahan. Kini.... nak duduk pun, salah jugak?? Ishh... ishh.. Gilerr!!

Aha, ituler gilernyer UMNO.. BN dan barua mereka SPR. Sepatutnya, kerja-kerja nak bersihkan yang kotor, mendapat sokongan, ini tidak. Mereka tentang pulak. Apa maknanyer tu...??

Maknanyer, hanya yang KOTOR jer, yang suka akan yang kotor. Kalau BERSIH... dah lama mereka terkubor. Mampuuss!! Kojol!! Goaaaall!!


"Tak kiralah BERSIH atau isu lain, demontrasi iaitu hak bersuara atau mengemukakan pendapat, hak untuk berkumpul dijamin dalam artikel 10 perlembagaan persekutuan."

Malangnya, puak-puak laknat ni, mereka peduli apa. Yang penting... mereka ada peluang untuk menang dan terus berpaut pada kuasa. Hak rakyat...?? Pergi mampuss la!!

Sebab tu, rakyat semua kena bangkit untuk menuntut pilihan raya yang telus, adil dan bebas daripada sebarang manipulasi. Kalau mereka menang juga.... fine. Kita akur. Kita cuba lagi lain kali. Tapi, kalau kita pulak yang menang.... mereka juga mesti terima hakikat kekalahan mereka itu dengan lapang dada.

Persoalannyer..  UMNO melalui barua mereka iaitu SPR tidak mungkin akan terima tuntutan BERSIH.  Sebab.... itu ialah soal hidup mati mereka. Dan, mereka tak mau mati. 

Jadi, untuk tidak mati, mereka kena, ta ya pa waw sana.... ta ya pa waw sini.... hinggakan jual negara pun mereka sanggup. Begitulah terdesaknyer. Tak der cara lain untuk mereka menang melainkan TIPU.

Ituler kerja mereka, dulu... kini..... dan kalau kita, rakyat biarkan, mungkin selamanyerlah TIPU menjadi senjata mereka untuk kalahkan kita!!

Sebab itulah, kita semua kena turun beramai-ramai pada 28 April ini di Dataran Merdeka. Ayuh!! Jom ramai-ramai kita BERSIH 3.0!!

Ini botol-botol. Tarak tipu punya.

Posted: 23 Apr 2012 05:06 AM PDT


Fuiyo... Don't play-play. 
Nala ada bideo Anwar Ibrahim.

Ini botol-botol tau ka. Tarak tipu punya aaar.

Waahh... waahh... waahh..
Bravo Nala!! Bravo!!

Botol tarak tipu aaar..??
Kalau botol...
Silakan... Silakan....
Kasi semua orang tengok sama itu bideo.

Jeng... Jeng.. Jeng...
Tunggu...

Tibai komer tibai!!

Posted: 22 Apr 2012 07:56 PM PDT


Dari dulu sampai la ni, Anwar ditibai oleh sang-sang cibai tapi, tak apa-apa pun.... Anwar, steady jer. Malah, semakin meng-ANCAM wa cakap lu.

Ternow... cucu sedara arwah Tun Ghafar Baba [kononnyer la] dengan rasminya menubuhkan TIBAI untuk tibai Anwar Ibrahim

La... kesian aku nengok budak ni. Tak kesampaian lagi hasrat dan impiannya untuk jatuhkan Anwar. Malangnya, dia pulak yang terkapai-kapai kerana hasratnya tak tercapai. Weh... lemahnya kau!! Pondan ler!!

Tapi, tak per.... tak per... Nak TIBAI Anwar, ek??

Tibai...tibai... Tibai jangan tak tibai. Bodek.... jangan tak bodek.... Sukak lu orang la.

Tapi. yang lawaknya, balaci UMNO yang nak tibai Anwar ni, siapa hint nak jadi calon PRU13 nanti. Fuuhh.... siap kata sanggup nak berdepan dengan Anwar di Matang Pauh. Kah kah kah kah...

Hello... pergi cermin muka dulu, ek?? Perasan nak jadi calon.. Entah-entah UMNO pun tak sior. Setakat dijadikan balaci untuk tibai Anwar, boleh ler kot?? Hmmm.... dapat ler sekupng dua duit untuk soru.

Zahid Mat Arip.... Zahid Mat Arip..... Siapa lu?? Selain jadi barua UMNO, you tu..... nobody la!!

Kah kah kah kah.....

Tiada ulasan: