Sabtu, 14 April 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Jangan peluk. Nanti timbul fitnah

Posted: 14 Apr 2012 01:40 AM PDT

Kredit Gambar: Fareez Nazlan

Kesian si Asan Jati al Jaki... Setelah modal serangannnya terhadap Anwar dan Pakatan Rakyat tak laku, kini dia bersekongkol pulak dengan musuh-musuh Anwar dulu, kini dan selamanya.... iaitu geng Umi Andartu tak laku and ex-PKR..... menyebarkan fitnah basi al lapok. Itu jer ler modal mereka..

Modal basi dan tak laku. Aha, apa lagi kalau bukan isu moral Anwar. Anwar homoseksual ler.... Anwar kaki betina ler.... Anwar penzina ler... Anwar kaki liwat ler... dan terkini Anwar biseksual pulak dah.

Hebat... hebat punya kerjasama. Hahahaha.... All for one and one for all. Semuanyer kerana seorang iaitu Anwar bin Ibrahim

Fuuhhh!! Dahsat orang bernama Anwar ni, ek???

Peliknya.... semakin 'keji moral' Anwar, semakin ramai pulak yang menyokongnya. Ishhh... isshh... Betoiler orang kata yang dunia ni dah nak akhir zaman. Manusia 'hina' dan 'keji' seperti Anwar Ibrahim yang rakyat sanjung dan sokong untuk diangkat jadi pemimpin.

Kah kah kah kah...

Kesan.... Kesian.... Kesian penjilat-penjilat bangsat yang sedang giat menjilat para pemimpin UMNO menjelang PRU13 ni. Tapi.... makin kuat dan giat mereka menjilat, makin ramai yang memalingkan muka daripada mereka dan beralih menyokong Pakatan Rakyat.

Hok oloh.... rakyat dah tak sukakan pemimpin yang 'mulia dan tinggi moral' daripada UMNO dah. Mereka suka dipimpin oleh pemimpin 'hina dan rendah morah' daripada Pakatan Rakyat seperti Anwar Ibrahim.

Yang syok pulak tu.... si kapior laknat yang menuduh Anwar biseksual, lepas tu suruh pulak Anwar yang beragama Islam bersumpah laknat. Weh... apa kata lu oran suruh jer si kapior laknat tu masuk kubor! Bangang nyer si Asan Jati al Jaki. Apa... ko ingat Anwar nak tunduk pada saranan bangang ko tu??

Anwar biseksual??? Kah kah kah kah.... silap besor ler kamu Asan oi!!

As for Umi, andartu tak laku tu.... jilat le kamu semau-maunya para pemimpin UMNO. Aku doakan semoga dia dapat jadi calon untuk lawan abang dia si Azmin. Adik lawan abang.... Fuuhhh!! Pasti gempak dan heppening giler tu. Aku secara peribadi amat setuju sekiranya Umi menentang Azmin. Umi ni bukan ke perasan yang dia hebat sangat?? So, kita tengoklah nanti sejauh mana kehebatannya..

Begitu juga dengan kengkawan se geng dan sewaktu dengan Umi Hafilda yang dok hari-hari mengeji dan memburuk-burukkan Anwar. Eleh.... tak hebat mana derang tu. Tin kosong!! Yang syioknyer... Asan Jati al Jaki kata... jika Anwar bersumpah laknat, dia akan peluk Anwar??

Weh... jangan. Jangan....Tak bermoral tau kalau lelaki peluk lelaki. Nanti timbul fitnah... Bukan ke hangpa dok tuduh Anwar homoseksual ler.... biseksual ler, nanti orang kata hang 'partner' Anwar pulak.... Kah kah kah kah.... Bahaya. Bahaya. Nauzubillah... Fitnah jangan diundang weh..

Walaubagaimana pun.... nak bagi tau sikit, usah ler buang masa buat kerja sia-sia. Takkan terkesan fitnah komer. Fitnah yang direcycle berulang kali, rakyat tidak akan percaya lagi. Lebih-lebih lagi, rakyat lihat komer sebagai manusia yang tidak ada prinsip dan yang sour grape. Tembelang komer dalam kocek rakyat jer. Sesungguhnya... yang busuk itu komer dan yang harum itu... Well, you know who ler kan..

Asan.... Asan.... Jakinya kamu pada Anwar, ya??

Tiada ulasan: