Khamis, 12 April 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Uuppss....!! Peghak bakal jatuh dari genggaman lanun AMNO

Posted: 11 Apr 2012 07:36 PM PDT


Negeri Perak yang dirampas oleh lanun darat dari Putrajaya telah mula panas dalam genggaman si lanun. Fuuh... ia akan terlepas daripada gengaman mereka dalam PRU13 nanti, insyaallah.

Isu-isu terkini yang membabitkan kerajaan 1Malaysia telah mula membuka mata rakyat. Mereka kini sedar betapa hapraknya kerajaan 1Malaysia. Baik para pemimpin jantan mereka mau pun pemimpin pompuan mereka, semuanya kaki sapu wang rakyat. Bini dan laki demer pun tak terkecuali.... sama-sama tumpang sekaki menggasak duit rakyat dengan begitu gelojoh sekali.

Mereka hidup mewah. Uuuuu... kaya raya bak maharaja tetapi rakyat disuruh berwassatiyah. Wassatiyah apa ke benda kalau kehidupan rakyat marhaen memang amat sengasara di bawah paras wassatitah??

On the other hand, puak-puak lahanat ni, hidup bergaya melaram beg-beg tangan, jam tangan, kereta wewah mahal berjenama serta permata besar terbeliak menghiasi jari jemari, leher dan pergelangan tangan mereka, sedangkan rakyat hanya mampu terkedip-kedip bijik mata melihat gaya hidup mewah para peminin UMNO.

Tapi alhamdulillah.... Allah maha bijak percaturannya. Gaya hidup mewah hasil rembatan duit rakyat inilah yang telah membuka mata makcik-makcik serta pokcik-pokcik di kampung-kampung nun jauh di sana.... akan betapa jeliknya UMNO/BN. Aha... iniler yang kini menjadikan negeri Perak hangat... panas..... hot dalam genggaman mereka. Mereka semakin tak terenggam weh... Pasti terlepas punya, wa cakap lu.

Sebab tu... si Najib kulu kelior [ke hulu dan ke hilir] asyik ke Perak jer, kerana dia tahu hasil rampasannya dah nak terlucut jatuh dari genggaman. Ini semua orang Perak dan di luar Perak dah dapat rasakan. Tak caya kalu, pergi tanya makcik-makcik dan pakcik-pakcik di kampung-kampung tu. Minda demer dah mula terbukak. Hahahaha.... demer dah pandai mengumpat dan mengata orang-orang jantan dan pompuan AMNO. Hahahaha... kaw-kaw demer menyumpah seranah lanun-lanun AMNO ni.

Sebab tu, kita kena perangatkan demer lagi dengan isu-isu kepincangan serta kerakusan lanun-lanun parti keris bersilang ni. Bior getek demer terhadap AMNO sampai ke tahab gaban!!

Dan, apabila Ku Li sarankan kepada MB Rakyat iaitu Nizar Jamaluddin agar siap siaga untuk sambut semula negeri Perak daripada genggaman lanun AMNO, aku tak heran. Tepat sekali saranan tersebut. [sini] Negeri Perak... insyaallah akan jadi milik kita semula.

Weh... Orang Peghak udah tak sabor nak tunggu PRU13. Siap sedia yob!! Moh kita yong!! Moh kita tumpor dan kita kuborkan AMNO dan kembalikan negeri Peghak kepada yang ampunya hak iaitu Pakatan Rakyat!!

Tolong settlekan cepat, boleh tak??

Posted: 11 Apr 2012 05:30 PM PDT


Najib Razak jadi menteri jaga wanita??

Ooooo....
Dia PM dan kini,....
Dia juga menteri jaga wanita
, ek??
Uishhh.... Kalor macam tu,
Bolehler bapak Altantunya minta tolong.
Tolong settlekan kes kematian anaknya

Boleh kan?? Kan... ??? Kan... ??

Tiada ulasan: