Khamis, 12 April 2012

dollah yankee

dollah yankee


Siapa yang tak terliur??

Posted: 12 Apr 2012 02:52 AM PDT


Boleh kah seseorang warganegara dari Mongolia mendapat visa untuk membolehkan dia memasuki Peranchis jika dia memohon visa itu di Kuala Lumpur?


Jawapanya tentu sekali tidak boleh dan tidak dibenarkan, kecuali pasport anda ada D, kata seorang pegawai kementerian luar negeri dari Mongolia yang sampai hari pening kepala dan bingung bagaimana Altantunya @ Amina Abdullah boleh memperolehi visa di Kuala Lumpur untuk memasuki Peranchis kira-kira dua tahun yang lalu sebelum dia di-bom hingga berkecai.


Sesiapa juga yang memegang passport Monggolia perlu lah memohon dan mendapatkan visa untuk ke-luar negara itu di-negara mereka sendiri, bukan nya di-luar daripada Mongolia.


'NO WAY' seseorang pemegang passport Mongolia boleh mendapatkan visa untuk ke-luar negara lain jika mereka memohon di-luar daripada Mongolia, ini kerana mereka akan diarahkan untuk pulang terlebih dulu ke-Mongolia dan memohon visa tersebut dari sana.


Pada sidang akhbar Pak Mentua Najib (Sharibuu Setev), Altantunya telah memberitahu bapanya yang dia telah berjaya memperolehi visa di-Kuala Lumpur untuk ke-Peranchis, dan dia akan ke-German terlebih dulu sebelum memasuki Peranchis.


"Anak saya telah memberitahu yang Razak (Baginda) telah meminta bantuan menantu saya(menantu??Kah..Kah..Kah..) yang ketika adalah Timbalan Perdana Menteri Malaysia untuk menggunakan pengaruh dan kuasanya untuk mendapatkan visa tersebut dan visa itu telah di-keluarkan diatas nama Amina Abdullah.


Siapa pula Amina Abdullah ini??


Semasa perbicaraan bunuh Altantunya, nama Amina Abdullah ini telah disebut beberapa kali dan spekulasi telah kuat bermain mengatakan yang Altantunya telah memeluk islam dan menukar nama kepada Amina Abdullah selepas berkahwin dengan Razak Baginda secara rahsia.


dollah yankee -
Menantu sudah sumpah kata tak kenal 'pompuan dari Mongolia'. 
Pak mentua juga telah bersumpah kata dia sendiri tengok gambar Menantu,Razak Baginda & Altantunya


Tiada ulasan: