Selasa, 24 April 2012

Addin

Addin


Nih Gambar Candid Makcik Umno Masuk Kedai Nombor Ekor Ke?

Posted: 24 Apr 2012 09:05 AM PDT


Ada gaya makcik Umno ke nih? Cuba perhati betul-betul.. kot salah orang. Tapi yang pasti ini adalah warisan yang di tinggalkan oleh Umno.. kedai nombor ekor, kedai judi. Ye lah.. pengerusi Magnum Corporation pun orang Melayu. Apa nak di herannya..

Sebab tu makcik nih tak segan nak masuk kedai TOTO. India kat luar nih pun berkira-kira nak masuk.. Kat sini Addin sertakan senarai tokoh Umno yang memiliki saham syarikat judi.. baca kat sini.



Gambar Pelakon Filem Bukit Kepong Sertai PKR Bersama Mat Sabu

Posted: 24 Apr 2012 04:50 AM PDT

Dalam tahun lepas Mat Sabu di hentam habis-habisan oleh media pencacai Umno BN ekoran kenyataan isu komunis beserta polis Bukit Kepong. Akibatnya.. balu anggota polis Bukit Kepong terima pencen yang tidak pernah diterimanya sejak tahun 1962.  Dan kini gempar pelakon filem Bukit Kepong, Shamsudin Baslah yang memegang watak Mata-Mata, Abdul Khadir b. Jusoh telah menyertai Parti Keadilan Rakyat.

Beliau juga sempat bertemu dengan Mat Sabu ketika Mat Sabu dan beberapa pimpinan Pakatan Rakyat termasuk ketika berceramah di Taman Rakyat, Sri Andalas, Klang. Tamparan hebat buat Umno BN yang kononnya memperjuangkan mangsa peristiwa Bukit Kepong.



Gambar

Tiada ulasan: