Sabtu, 21 April 2012

Addin

Addin


Gambar Fitnah Muslimat PAS

Posted: 21 Apr 2012 09:43 AM PDT

Umno tak abih-abih dengan menfitnah PAS, sudahlah fitnah lepas tu cerita di reka macam budak-budak je. Sebelum nih Addin mengeluarkan fitnah terkini blogger Papagomo ke atas DSAI, namun di patah mudah oleh blogger PR. Gambar google ditangkap muat dalam blog lepas tu di katakan rumah DSAI. Sungguh memalukan.. lepas tu ada pulak yang percaya.. bertambah malanglah. Yang ni pulak, fitnah terkini puak-puak Umno yang mengatakan gambar nih adalah muslimat PAS, orang berakal waras tak akan menuduh sewenang-wenangnya ini adalah muslimat PAS. Waima Wanita Umno atau Puteri Umno pun tak pakai macam nih di khalayak ramai. Sebab tu  Addin cakap Umno nih bankrap akhlak, tuduh dan fitnah orang semberono.

Addin sendiri pernah terserempak dengan perempuan nih semasa menyertai Himpunan Hijau 2.0 anti Lynas di Kuantan pada 26 Februari yang lepas. Addin juga sempat merakamkan gelagat perempuan nih seperti gambar di bawah..


Ikuti pendedahan selanjutnya di sini.


Nah!! Ni Dia Gambar Rumah Mewah Anwar Ibrahim Di Washington

Posted: 21 Apr 2012 01:58 AM PDT

Hari ni gua boring. sambil sambil boring gua melawat blog blog lembu untuk menghiburkan hati. salah satunya blog lembu yang paling gemuk, siapa lagi kalau bukan papagomo. ya ampun, makin teruk meroyannya si gomo ni rupanya. akibat ketandusan isu, lembu ni semakin aktif mereka cerita tanpa sebarang bukti. well, tipikal blogger umno. gambar kondom bersepah di tepi pantai pun dituduhnya kerja mahasiswa di dataran merdeka. kah kah kah!

Antara yang menarik perhatian gua ialah gomo kata anwar ada rumah mewah di sebuah kawasan elit di washington dc. katanya..

"Sepertimana sebelum ini Gomo dedahkan mengenai Anwar Ibrahim akan meninggalkan Malaysia dan menetap di Amerika dengan memberikan jawatan ketua umum Pakatan Rakyat kepada Wan Azizah. Anwar Ibrahim sudahpun mempunyai kediaman rasmi di Amerika yang berlokasi di Washington DC sebuah rumah dikawasan elit yang dikelilingi pelobi pelobi yahudi utama dalam pentadbiran Amerika."



gua pun terus right click dan melawat google images. dan hasilnya seperti berikut. kah kah kah! patutla cantik kemain rumah anwar ibrahim ni, rupanya papagomo kutip gambar rumah mewah dari website 'luxury home magazine'. kah kah kah! kalau macam ni gua pun boleh google gambar rumah paling mahal di india, lepas tu gua tulis dekat blog yang ini ialah rumah mahathir kutty. kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah! tapi gua tak buat la kerja kerja tuduh tanpa sebarang bukti ni. ini semut ma, ini semut!



Addin :

Lepas nih blogger pencacai Umno mungkin akan dedahkan pelbagai kemewahan Anwar dan pimpinan Pakatan Rakyat yang lain. Inilah mentaliti blogger pencacai, tak abih-abih nak tabur fitnah.. Dah kena saman pun masih tak serik-serik. Mungkin hati mereka-mereka nih dah gelap, tidak nampak kebenaran. Hanya wang ringgit menjadi taruhan. Sebab jikalau kena saman pun Umno ada bagi dana untuk bayar saman, apa nak heran?

Gambar Proton Preve Bertaraf Dunia Tayar Tercabut

Posted: 20 Apr 2012 07:00 PM PDT


Malang tidak berbau! Inilah Proton Prevé yang pertama mengalami kemalangan jalan raya sebentar tadi. Kejadian berlaku di lebuhraya DUKE, dari Jalan Sentul menghala ke Gombak pada jam 4.45 petang.

Menurut sumber dalaman Proton, kereta ini dipandu oleh SA showroom Sentul dengan kelajuan 120 kmh namun ketika cuba mengelakkan sebuah kereta lain, kereta ini terlanggar pembahagi jalan dan terkena bahagian tayar mengakibatkan kereta tersebut melambung.


Ketika kereta ini mendarat, hentakan yang kuat menyebabkan kerosakan pada lower arm, bumper & fender. Ini bermakna ia tiada kena mengena dengan defect parts dari Proton.

Ini adalah kecuaian manusia dan diharapkan berita ini akan memberi gambaran sebenar kejadian tersebut, supaya tiada andaian yang bukan-bukan dibuat.

Sumber


Tiada ulasan: