Ahad, 25 Mac 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Hamlau tu apa??

Posted: 25 Mar 2012 05:00 AM PDT


Hamlau tu apa??

I cover your salah laku...
You cover my salah laku... ek??


Kah kah kah kah kah...

Cakap ler... Hamlau itu apa??

Orang bangang cuba bangangkan orang lain, ek??

Kah kah kah kah kah...

BETOI!!!
Tepat sekali!!

Hahahaha... Kena tipu dengan UMNO

Posted: 25 Mar 2012 03:00 AM PDT


Kah kah kah kah....

Kesian... rakyat Ghombau kena kencing.
Pttuuii...!! Hancingnya kencing!!

Ceritanya di sini

YB UMNO Buncit... Rakyat Pancit

Posted: 25 Mar 2012 01:00 AM PDT


Hahahaha.... Dedah sikit.. sikit... baruler syiuk. Biar ghairah dan debarannya, lama sikit. Tapi.... kalau dedah semua sekali gus, syiuknya sekejap jer.

Fuuhh... berskil betoi ler YB Wahid Endut ni main poilitik. Jangan-jangan, akibat tak tahan terlalu ghairah dan jantung berdup-dap... dup-dap terlalu kencang, ada pulak nanti, YB UMNO yang padam.

Apa apa pun... syabas PAS Terengganu kerana pendedahan ini. Biar rakyat tahu betapa kejinya UMNO.... mendahulukan YB-YB mereka sedangkan rakyat marhaen diketepikan. Dan sesungguhnya... UMNOlah pengkhianat Melayu.


Perut YB buncit-buncit.... kehidupan rakyat pula 'pancit'. Oleh itu, rakyat Teregganu... berubahler. Jadilah cerdik macam rakyat Kelantan. Nyahkan UMNO!! Jom bina negara yang lebih sejahtera dan adil bersama Pakatan Rakyat.

Ceritanya....

KUALA TERENGGANU 25 Mac: Sebagaimana dijanjikan, Pesuruhjaya PAS Terengganu mendedahkan nama penerima tanah dari kerajaan negeri Terengganu di kalangan wakil rakyat Umno.

(Pesuruhjaya PAS Terengganu, Mohd Abdul Wahid Endut menunjukkan gambar-gambar tanah yang didakwa milik Adun dan Ahli Parlimen BN.)

Mohamad Abdul Wahid Endut mendedahkan sebahagian dari nama-nama Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) dan Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) yang 'dianugerahkan' tanah oleh kerajaan negeri.

Pendedahan kali ini lanjutan dari dakwaan yang dibuat pada 18 Mac 2012 lalu yang tidak disebut nama-nama Adun-MP terbabit.

Antara nama-nama pemimpin Umno-BN yang diberi keistimewaan memperolehi tanah seluas satu hektar seorang termasuk bekas Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Idris Jusoh.

Seterusnya di sini.

Paling sesuai?? Paling layak??

Posted: 24 Mar 2012 11:00 PM PDT


Calon MB Pahang??

Kah kah kah kah....

Paling sesuai dan paling layak??

Kah kah kah kah ....

Malas nak komen, nak nyanyi jer....

Duit.... duit.... di mana kau duit...
Raba... raba... di mana kau raba...

Sekian tima kassiiihhhh!!

Tiada ulasan: