Selasa, 20 Mac 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Canteekkk!!

Posted: 20 Mar 2012 09:30 AM PDT

Kredit kpd empunya gambar

Kah kah kah kah....

Canteekk!!
Kena pada tempatnya.

Woit... !! Lu siapa?? Siapa lu...??

Posted: 20 Mar 2012 07:34 AM PDT


Bukan ke aku dah kata... Raja Petra bukan lawan Anwar. He's nobody. He's just a blogger with a big mouth. Itu jer...

Komer tengok... aku dan si Chua Jui Meng ni satu kepala. Dia pun kata... Raja Petra bukan tandingan Anwar untuk berdebat. Yang layak bertanding dengan Anwar ialah Najib. Paham.... Najib dan bukannya si Petra tu. Tak caya... baca sini.

Bukan masalah Anwar takut tapi dia tak capai standard quality SIRIM. Ada defect dengan anak raja tu. Sebab tu kita reject!! Jual di kedai bundle atau reject shop jer mamat tu!!

Pulak baliknya.... kalau Petra berani nak berdebat dengan Anwar, bermakna dia lebih hebat daripada Najib Razak. So... why not kita suggest agar Raja Petra balik dan masuk bertanding dalam PRU13 nanti. Manaler tahu kalau menang... bagi jawatan Ketua Pembangang kepada dia dan jam tu... baru refresh balik cabaran untuk berdebat dengan Anwar.

Hahahahaha.... baru ler sama taraf, sebab jam tu Anwar sudah jadi Piem. Aarr.. apa kata kita buat debat perdana.... live telecast satu dunia. Baru gempak beb!!

As for Najib Razak... by then he is HISTORY!! After all... apa sumbangan dia pada negara. Nak bagi gelaran Bapak Transfornmasi pun tak layak rasanya. Sebab.... semua rancangan transformasi dia jadi basi dan tak menjadi. Lepas tu.... tak kreatif dan dinamik. Asyik cedok idea orang jer... Ubah sikit di sana sini, relabeling balik.... lepas tu claim idea dia. Masalah negara pun tak mampu nak settle... FELDA, NFC, masalah bibik... rasuah dll lagi ler. Semuanya dia tak mampu nak setelkan

Macam mana nak settle masalah negara, kalau masalah personal pun banyak. Kalau tak jadi Piem ler.... dah lama dia ni kena heret ke muka pengadilan. Ini nasib baik ler ada kuasa, boleh jugak ler perlembu pihak di situ dan di sini. Lepas dan bebas ler dia untuk bermaharalela!!!

So.... berbalik kepada debat tadi, kalau dah takut... diam jer ler. Buat donno jer. Tak payah ler nak rawit anak raja tu untuk cover kelemahan diri sendiri. Rakyat Malaysia tak bodoh tau?

Itu jer ler aku nak cakap. Jika ada salah dan silap dan jika ada terkasar bahasa.... sorry ler, ya?? Sekian terima kasih.

Zaid Ibrahim kacau daun... potong stim!!

Posted: 19 Mar 2012 11:45 PM PDT


Dulu.. aku pernah kata yang parti KITA pimpinan Zaid Ibrahim ialah parti kacau daun. KITA parti solo... tidak berada dalam BN dan tidak juga berada bersama Pakatan Rakyat. Dan sekarang... Zaid umum yang dia akan bertanding di Kota Bharu dalam PRU13 nanti.

Tak ke kacau daun mananya tu??

La ni... MP Kota Bharu adalah dari PAS. So... semestinyalah PAS akan mempertahankan kerusi tersebut. Dan... kalau bolehlah, kita mengharapkan pertandingan satu lawan satu.... PAS versus UMNO. Baru best... After all, UMNO dengan angkuh dah kata, mereka mampu tawan semula Kelantan.

Jadi... kita nak tengok samada parti yang riak dan sombong ini mampu atau tidak laksanakan misi dan angan Mat Jenin mereka??

Oleh demikan... PAS mesti berkerja keras untuk secure semula, semua kerusi yang telah menjadi milik mereka dan kalau boleh insyaallah.... menang di kawasan milik UMNO.

Jadi... dengan pertandingan satu lawan satu.... rasanya peluang bagi PAS menguasai kesemua kerusi DUN dan Parlimen di Kelantan akan menjadi lebih mudah. Hahahaha... kalau boleh kita nak lihat Kelantan solid dalam tangan PAS. Bior padan muka UMNO!!

Tup-tup.... Zaid Ibrahim pulak nak kacau daun. Haisshh..... potong steam betoi la. Perasan hebat. Eeee... macam konfiden jer, dia boleh menang.

Tapi kalau difikirkan.... kesian juga dia ni. Orang dah pernah glamour... jadi apabila tidak lagi berada di bawah lampu spot light, dia rasa dirinya malap semacam ler. Lantas.... Kota Bharu mungkin boleh membuka peluang kepadanya untuk glamour semula. Sebab tu, dia nak bertanding di situ. Peluang lebih cerah kot??

Oleh sebab.. ini negara demokrasi, kita tidak dapat menghalang hasrat Zaid Ibrahim. Itu hak dia. Nak bertanding?? Aaahh..... bertandinglah. Soko mu lah. Tapi jangan pulak nanti, just becoz Zaid dah bertanding di situ... PAS beri laluan pulak. Jangan weh... Lawan tetap lawan. Tiga penjuru pun..... tiga penjurulah. Kalau PAS tak bertanding di Kota Bharu.... tak happening ler. Kota Baharu mesti kekal milik PAS.

Apa-apa pun... tak kiralah siapa bertanding dan tak kiralah bila PRU13 akan diadakan, apa yang yang lebih penting ialah persiapan kita. Jentera pilihanraya mesti tip-top dan sentiasa bersedia Kerjasama mesti erat dan kerja mesti kuat. Insyaallah Kelantan akan tetapi milik PAS.

Takbir!!

Perempuan senjata MCA untuk lawan DAP

Posted: 19 Mar 2012 09:15 PM PDT


MCA dah macam parti 'Bapak Ayam'

Hahahahaha...

Terdesak hingga terpaksa guna pakai strategi menarik undi dengan menggunakan pompuan-pompuan yang segar-bugar sebagai calon. [sini]

Memandangkan ini negara demokrasi, lantak komer la.

Yang lawak tu.... pompuan-pompuan berwajah segar ini nak lawan dan nak jatuhkan tokoh-tokoh popular dari DAP.

Amboi.... Besornya dan tingginya cita-cita. Sekali lagi... lu sukak. Ini negala demoklasi.

Tapi... rakyat bukan bodoh untuk memberikan undi mereka yang berharga itu kepada pompuan-pompuan segar. Pleazzzz.... Jangan ler terus nak memperbodoh dan menghina minda rakyat. Rakyat mahukan orang yang ada otak yang berkualiti dan yang boleh memberikan sumbangan kepada rakyat dan negara, bukan wajah yang segar semata-mata.

Pelik... mengapa MCA nak guna pompuan, ek?? Mengapa tak letak lelaki-lelaki macho dan tampan sebagai calon?? Why pompuan??

Ini dah macam memanipulasi kaum hawa jer. Tapi, kalau yang pompuan-pompuan sanggup diperguna... rela berbakti untuk parti MCA mereka.... lu punya sukak la!!

Yang lawaknya.... ada hati tu nak tumbangkan orang macam Tony Pua.

Kah kah kah kah....

Citer Hot and Spicy

Posted: 19 Mar 2012 07:15 PM PDT


Citer lama diperangat semula
Why??
Untuk ingatkan kita.
Apa dia??
Ada 'peninju' dalam kabinet Najib
Eehh.. ya ke??
Tak caya??
Baca sini.

Adeyy.... Poooraaahh!!

Posted: 19 Mar 2012 05:30 PM PDT


Haahahaha....
Kesian Parti Tak Laku si Nalla Pambu
Gelap dan malap!!
Terpaksa cari publisiti..

Hello Najib!! Ingat sama saya lagi??
I'm Nalla la... Nallakaruppan.
Anwar's ex-tennis partner
Mau kasi tahu sama lu...
Itu Anwar aarr... banyak jahat oooo.

Kah kah kah kah kah...

Tiada ulasan: