Sabtu, 3 Mac 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Ustaz Azhar Idruz mula digeruni..

Posted: 03 Mar 2012 06:00 AM PST

Kredit: Tuan punya gambar

Tak der kojer cari kojer...

Itulah kerja puak-puak durjana. Buat kojer tak berpaedah.

Kojer demer.... cuba calarkan imej ikon, yang beri ancaman kepada demer. Hahahahaha... Ustaz Azhar salah sorangnyer. Dia kini menjadi target mereka.

Fenomena baru yang popular dalam kalangan tua dan muda ini mula mengusarkan mereka. Pengaruh ustaz ini mula mereka geruni. Ceramahnya membuka minda dan memberi pencerahan kepada isu yang berbangkit. Dia punya aura dan dia punya karisme, sebab itu orang berpusu-pusu orang datang mendengar ceramahnya. Dengan rela hati.... tanpa dipaksa beb!!

Hahaha.... tidak seperti ceramah Hassan Akidah.... yang banyak bangku daripada orang. Pas tu... angkut orang dari sana dan sini, paksa orang from institusi itu dan ini untuk penuhkan kerusi. Weh... tak gempakler macam tu. Sokongan tak ori namanyer tu. Plastik!!

Ceramah Ustaz Azhar Idruz..... GEMPAK GILERR beb!! So... bikinlah apa gambar sekali pun, orang tak kisah. Buatlah apa bandingan sekali pun, orang tak endah. Selagi dia berkata benar, insyaallah.... pengaruhnya akan bertambah.

As for gambar di atas tu.... mampuih pi la. Tak berkudis pun. Sekian dimaklumkan. Tima kasih.

Hassan Akidah.... POOODDAAHH!!

Posted: 03 Mar 2012 04:17 AM PST


Bekas Pesuruhjaya PAS Datuk Hasan Ali hari ini mendakwa pemecatannya sebagai anggota PAS akan menjadi sebahagian daripada faktor yang menyebabkan kekalahan parti itu pada pilihan raya umum akan datang. [Lagi di sini]

Apa?? PAS akan kalah kerana pecat Hassan Ali??

Kah kah kah kah....

Wei.... sedor ler diri. Lu sapa??

You're just a Mr NOBODY yang perasaan hebat. PAS takkan kalah kerana lu maa. Sebaliknya, lu yang sudah kalah. Lu tak der kekuatan sendiri untuk bergerak tetapi terpaksa bergantung pada ikhsan pihak lain. Hahahahaha.... lu kini jadi lembu yang ditunggang ke sana dan ke mari untuk kepentingan serta survuval politik mereka yang sememangnya dah nak mampuss.

Konon, ceramahnyer dihadiri...

15 ribu orang.... 10 ribu orang... 8 ribu orang.... 5 ribu orang.....

Kah kah kah kah....

Dey Hassan Akidah.... POOODDAAAHHH!!

Nipu yang tak ceghodek

Posted: 02 Mar 2012 08:00 PM PST


Ek ele....
Dondang sayang betoi la puak-puak lahabau ni.
PAS berterima kasih pada PM pasal BR1M??

Kah kah kah kah....

Lawak... lawak...

Ater... nak nipu pon tak ceghodek!!
W
eh... kalau nak menipu pun, bior ler ceghodek sikit

Ajernya bangang!!

Tiada ulasan: