Sabtu, 17 Mac 2012

KRAI Utara

KRAI Utara


oh hantu: umno kuat - jalan macam ciiiiiiiissssdd...jangan bayar road tax laaaa

Posted: 16 Mar 2012 11:57 PM PDT

Kuala pertang, beso sampai doh? sebuah mukim dalam dun mengkebang, kubu kuat umno yang tak pernah kalah sejak pru pertama sehingga kini. Mungkin latar kehidupan penduduk yang rata rata berasal dari kelompok orang orang susah dan bekerja sebagai buruh ladang menyebabkan mereka setia untuk di tipu umno. sekarang pun otak mereka begitu susah untuk menerima hujah dari pendakwah pas elainkan jika ada jamuan makan free mungkin baru mereka dapat bersama dalam majlis ilmu, kalau tak jangan harap.

kuala pertang, dulu kawasan itu di anggap kawasan hitam ekoran ramai mat pit yang berjaya di lahirkan, la ni kutang sedikit ekoan kematian para pemula atau golongan pengasas gejala sosial tersebut.

benarlah kata orang di mana umno kuat di stu pas lemah, di mana umno kuat di situ melayu merempat. Kalau ada pihak berani membuat ajian memang orang umno kuala pertang amat lemah ekonominya, lepas saja tamat kerja estet, mereka kebanyakannya menmpang ihsan orang pas untuk hidup dgn menjadi kuli pawah getah di ladang orang pas. tapi mereka sdap mulut menghina pas...

cukuplah menyokong umno wahai orang kuala pertang, tak tengok kah kamu jalan kuala pertang yang teruk selepas puluhan tahun kamu sokong umno? hidup kamu yang teruk itu bagaimana? debu jalan yang terbang ke lubang hidung itu bagaimana? tinggalkanlah umno, bukan kamu tak tahu umno akan kalah teruk dalam PRU akan datang! azizufin akan rebah bleping, ramzi pon sama.

bukankah umno kuala krai itu amat lemah sekarang.....tinggalkanlah umno! sebelum putrajaya jatuh dan kami xlayan kamu!

Tiada ulasan: