Ahad, 4 Mac 2012

Era Pasca

Era Pasca


History : Ditangkap kerana halang Israel masuk negara..

Posted: 03 Mar 2012 11:23 PM PST

Lihatlah dunia!! Lihatlah Malaysia!! Lihatlah kebatilan UMNO dan Barisan Nasional... BN kentut yang sangat busuk kemudian menuduh orang kentut, dan akhirnya berlalu seperti angin... Puih UMNO BN!! Jika Umno menunjukkan 3 surat yang di tulis kepada PM Israel (macam type semua) tapi tak berjawab surat yang di sebar selama ini dimana Mahathir memohon biasiswa atau dana untuk pilihan raya kempen UMNO daripa Israel.. Ape cerita?? masih mahu kentut dan tuduh orang????

Kembali pada tahun 2000 anda lihat sendiri apa terjadi kepada Mahfuz Omar, Salahuddin Ayob dan Jalaluddin?? Rakyat Malaysia ini di tangkap kerana bertindak tidak menyokong Kerajaan Malaysia membenarkan kemasukan rakyat ISRAEL (UMNO kata tak iktiraf Israel tapi benarkan kemasukan rakyat ISRAEL)

Bacalah selebihnya keratan akhbar yang di petik dari arkib.. sekian.. Selamatkan Malaysia!! Sebarkan perjuangan mereka!



Push butang "LIKE" jika bersetuju dengan artikel ini

Astaghfirullahalazim, Nasib ISLAM Pulau Pinang... Sebarkan selamatkan PP

Posted: 03 Mar 2012 07:45 PM PST

Astaghfirullahalazim, Sampai hati Kerajaan PR buat begini kepada orang-orang ISLAM di PULAU PINANG...!! Selamatkan Pulau Pinang wahai sahabat-sahabat semua... Share kan ia.. Sebar-sebarkan ia... Dulu masa Kerajaan GERAKAN tak tergamak BN nak buat macam ini pada orang-orang ISLAM.. Astaghfirullahalazim

Tapi gambar di atas di Pulau Pangkor.. Untuk Mengetahui apa berlaku di Pulau Pinang yang pasti nya tiada siaran di media-media cai-cai UMNO.. Maka kerja kita lah Sharekan atau Sebarkan di media-media bebas BN seperti Fesbuk, Twitter dan Akhbar-Akhbar alternatif...

Berita 2012.
Belanjawan atau Bajet 2012 Kerajaan Negeri Pulau Pinang berjaya mengukuhkan kesihatan dana negeri dengan mengurangkan hutang yang ditinggalkan kerajaan terdahulu daripada RM630.13 juta kepada RM29.66 juta dalam tempoh tiga setengah tahun sahaja.

Pengurangan hutang sebanyak RM600.47 juta atau 95.29 peratus adalah kadar yang paling cemerlang di antara semua negeri di Malaysia. Hasil daripada pengukuhan kewangan, penjimatan dan perbelanjaan berhemah yang diperolehi melalui prinsip tadbir Cekap, Akauntabiliti dan Telus (CAT) telah disalurkan untuk keperluan pembangunan dan kesejahteraan rakyat.

Antara program yang dilancarkan atau diperkenalkan sejak 2008 – Program Membasmi Kemiskinan Tegar, Program Penghargaan Warga Emas, bantuan kepada golongan Orang Kelainan Upaya (OKU) dan ibu tunggal serta Penghargaan Anak Emas yang bermul pada 2011.

Mulai tahun ini, kerajaan negeri bertekad untuk membantu 743 Ketua Isi Rumah (KIR) yang majoritinya orang Melayu, memperolehi pendapatan sekurang-kurangnya RM600 sebulan yang membabitkan bantuan sebanyak RM4.0 juta setahun. Kerajaan negeri mensasarkan sebelum 2015, Pulau Pinang menjadi negeri pertama di Malaysia yang berjaya menghapuskan miskin tegar sepenuhnya.

Tekan "LIKE" jika anda bersetuju. Terima Kasih

Tiada ulasan: