Sabtu, 31 Mac 2012

AdukaTaruna

AdukaTaruna


0404 : Masa untuk lawan FAM anak-beranak.

Posted: 30 Mar 2012 10:03 PM PDT


Anuar Musa VS Presiden FAM : Gua sokong himpunan pro Anuar Musa.

Posted: 30 Mar 2012 09:19 PM PDT

Oleh : AdukaTaruna

Dengar2nya, set2 Kelate ni nak buat himpunan gergasi menyokong Anuar Musa dalam isu cubaan mencantas dalam FAM oleh Presiden FAM sendiri.

Gua tak tahu isu sebenar, tetapi, kalau himpunan itu menjadi kenyataan, gua akan hadir memberikan sokongan atas tajuk Anuar Musa lebih berwibawa meneraju FAM dari Presiden dan anaknya sekarang ini.

Itu kita bercakap soal 3 pilihan yang ada lah. Kalau ada 4 pilihan, Datuk Basri Akil ada lagi, gua akan sokong Basri Akil. Tapi bercakap soal 3 pilihan yang ada, demi masa depan bola sepak Malaysia, gua akan turun memberikan sokongan kepada Anuar Musa.


Kami dipanggil lembu - Wanita UMNO

Posted: 30 Mar 2012 09:03 PM PDT

Ngaaaaa.....

UTTV : Gua bersama Ostad Wan Ji dan Jeming Hassan

Posted: 30 Mar 2012 08:34 PM PDT







Tiada ulasan: