Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


HUTANG KELILING PINGGANG - KANG KANG KANG

Posted: 17 Feb 2012 11:14 AM PST





HASAN ALI PIKUL HUTANG







ADA PEMIMPIN SELANGOR ANGGAP PERBUATAN MAKSIAT HAK ASASI : HASAN ALI – berita hairan

KUALA LUMPUR: Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Hasan Ali, berkata terdapat pemimpin kerajaan Selangor termasuk daripada PAS sendiri menerima perbuatan maksiat oleh umat Islam sebagai satu cabang hak asasi manusia.

Beliau berkata, dalam tempoh lebih tiga tahun menjadi anggota Exco menjaga hal ehwal Islam kerajaan Selangor, beliau cuba menegakkan Islam melalui peruntukan Enakmen Syariah negeri terhadap orang Islam tetapi mendapat bantahan kuat daripada DAP dan PKR, dua parti yang bersama PAS membentuk kerajaan negeri Selangor.

"Mereka memberi alasan apa yang saya buat bertentangan dengan prinsip hak asasi, kebebasan untuk buat pilihan dan ada yang menyatakan apa salahnya siang sudah teruk bekerja dan biarlah malam dia melakukan sesuatu yang melegakan dengan teman wanita," katanya ketika ditemuramah dalam program bual bicara, Helo Malaysia BernamaTV di saluran 502 Astro malam tadi. – TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BAGAI MANA DENGAN BANYAK HUTANG... MAKSIAT ATAU TIDAK?..... kah kah kah...

kah kah kah...BAGAIMANA DENGAN HUTANG BANK..MAKSIAT ATAU TIDAK?... kah kah kah..

kah kah kah...BAGAIMANA DENGAN REMBAT TANAH ?.... MAKSIAT ATAU TIDAK?.... kah kah kah..

kah kah kah...BAGAIMANA DENGAN REMBAT 900 RIBU RINGGIT DUIT HARAKAH?.... kah kah kah..

kah kah kah... CAKAP PINJAM DUIT ... TAPI TAK BAYAR... MAKSIAT ATAU TIDAK?..... akh akh kah...

kah kah kah...MACAM MANA KALAU BELI IJAZAH ... MAKSIAT ATAU TIDAK?..... kah kah kah


HUTANG JUGA MAKSIAT



SATU LAGI CARA GEROMBOLAN TIPU UNDI

Posted: 16 Feb 2012 10:30 PM PST








PENCERAHAN DARI PEMBACA

saya ada satu cerita pelik tapi benar yang berkaitan. Pada tahun 2008, saya menukar IC saya untuk mohon kerja buat kali pertama di sebuah pasar raya. Jika di lihat dari luar, IC saya kelihatan normal dan alamatnya betul, alamat rumah saya di Kota Tinggi, Johor. Pada tahun lepas, saya baru perasan ada yang tak kena dengan IC itu, apabila saya menggunakan mesin MyEG (mesin bayar cukai jalan automatik). Di skrin lcd mesin itu akan terpapar maklumat di dalam cip MyCard dan alangkah terkejut bertambah hairan apabila melihat maklumat-maklumat dalam cip IC saya.

Nama penuh betul, No.IC betul, bangsa betul, agama betul, alamat salah. Alamat yang tercatit dalam cip IC saya adalah sebuah rumah pangsa di Pandamaran, Pelabuhan Klang Selangor Darul Ehsan. Eh.. sejak bila saya tinggal di Pandamaran, Pelabuhan Klang. KL baru sekali saya pergi, Selangor pun setakat singgah kat Kajang.. makan sate. Alamat dalam cip MyCard saya tak sama dengan alamat yang dicetak pada permukaan Mycard, iaitu alamat rumah saya di Kota Tinggi.

Baru-baru ini, saya mendaftar buat pertama kalinya sebagai pengundi menggunakan IC yang sama( saya ingat diorang ikut alamat yg tercetak kat luar), sungguh mengecewakan apabila saya semak nama saya di laman web spr, kawasan mengundi saya bukan di johor.. tetapi di DUN Pandamaran dan parlimen Klang. Macam mana lah saya nak mengundi nanti.. takkan lah naik Bas Ekspres macam orang balik raya pergi ke Selangor untuk buang undi. Dah lah first time, langsung tak tahu-menahu. entah konspirasi apekemende lah ni.. ini mesti kerja tangan tersembunyi united malays national organization. diorang ni memang kaki konspirasi. nasib baik la umur saye tak 100 tahun diorang buat.
By Mesin Taip on KERAJAAN SELANGOR AKAN JATUH on 2/17/12


TURUN KUANTAN AHAD 26 FEB


BIK MAMA GEMOK SENDAP

Posted: 16 Feb 2012 08:34 PM PST




LIHAT DAN PERHATIKAN RAPI RAPI












MEMAHAMI GAMBAR SUAMI NAJIB

sekali pandang gambar ini mungkin tidak jelas
untuk mata yang tidak terlatih
pasti tidak nampak apa maknanya
justeru membaca imej dan memahami imej
dipanggil ilmu semiotiok

gambar ini dengan jelas
menunjukkan betapa sontotnya suami najib
kesontotan suami najib ini mungkin
ramai yang dapat melihat

ada satu lagi yang agak jelas
tetapi memerlukan ilmu semiotik
bila telah diketahui fakta ini
maka akan terhurai kenapa suami najib ini
memerlukan cincin berlian yang berharga
berjuta juta ringgit

sila lihat sekali lagi gambar ini
dapat jawapan kenapa suami najib perlu cincin?
jawabnya jelas dalam gambar ini

perhatikan perempuan mat saleh yang slim
wanita ini cun dan bergetah
butang baju teratas terbuka
ini adalah bahasa erotik
membawa makna masih ada keinginan seksual

lihat jari tangan perempuan mat saleh ini
kosong tidak ada cincin
kemudian perhatikan
leher perempuan slim ini
jenjang dan memberahikan
tapi kosong tanpa rantai
ini tanda perempuan yang ada harga diri
dan berilmu dan tidak mengada-ngada

pandang ke bawah
dan lihat leher anak badak
apa yang dilihat?
anak badak tidak ada leher

apa maknanya?

maknanya anak badak tidak
memakai rantai leher
tetapi memakai rantai tengkok

lihat pula kolar baju anak badak
kolar baju anak badak menutup semua
ini bertujuan untuk menyorokan
fakta yang anak badak ini
tidak memiliki leher

lihat ke bawah lagi
lihat jari tangan anak badak
berselirat dengan cincin
faham maknanya?

justeru anak badak yang tak ada leher
memerlukan cicin di jari untuk menyatakan
yang dia kaya dan berjaya



NOTA:
siapa agaknya yang ambil
gambar ini - kalau anak badak tahu makna gambar ini
yang berkontrast antara
leher badak dengan leher minah slim
mampoos juru gambar ini






NOTA:
banyak ahli gerombolan
berkata : anak badak susah disembelih
kerana tak ada leher kah kah kah


FAT LADY OF SHOPPING TERUS DI TIBAI

Posted: 16 Feb 2012 07:36 PM PST




BERITA TERKINI


apabila universiti curtin
memberi ijazah kehormat
pada fat lady of shopping
satu gerakn tekah bermnula

ramai para ijazah dari universiti ini
telah mengoyak dan membakar ijazah mereka
ini kerana apabila universiti tempat
mereka bejalar memberi ijazah ini
berkmana nilai ijazh mereka merosot

ini kerana rakyat malaysia membeli
perempuan gemok yang dikenali
sebagi fat ladu of shopping

NOTA
sesiapa tahu graduan dari universiti ini?
kesian pada mereka
ijazah tak ada nilai
kah kah kah


INI IJAZAH CURTIN DI KOYAK












INI IJAZAH CURTIN DI BAKAR



Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT