Rabu, 8 Februari 2012

Era Pasca

Era Pasca


Kak Jat Cow Yang Hebat

Posted: 08 Feb 2012 12:58 AM PST

Kusangkakan sebijik je kat Orchard Scotts Residence, rupanya kat Marina Bay pun ada... Mak aih!!! Meletoooooooooopp ko Kak Jat... 2 unit lagi mencecah harga RM34.6j.. Kelaaaaaaaaaaaaaaaaaaasss Cow!!!


Inilah hasil doa WANITA UMNO yang tak henti henti mahu Allah tunjjukkan KEBENARAN.. Dan x sia sia kak Jat Cow pergi ke Mekah sebanyak 3 kali selama 2 bulan ni.. 


Agaknya lepas ni berapa haribulan pulak Kak Jat Cow nak buat trip ke4 ke Mekah? eeeekekekeeee...!!!


GEMPAR!! Org Kg Baru KL Mengamuk dgn Raja Bersiong!!

Posted: 07 Feb 2012 06:14 AM PST



TIADA SIAPA JIKA DI TANYA..
PADA ORG KG BARU.. YG MAHU..
TANAH PUSAKA MEREKA DI LEGO..
KEPADA CINA, MELAYU ELIT UMNO
 DAN KAPITALIS..
UTK DI DIRIKAN GEDUNG2 MEWAH..
YG HANYA ROSMAH MANSOR SAJA..
MAMPU MEMBELI BELAH DI DALAMNYA..
KAH KAH KAH

BANGUN ANAK ASAL KG BARU KUALA LUMPUR..
TUNTUT HAK LU ORG..
YG NAK GADAI TANAH LU ORG..
BUKAN CINA, INDIA MAHUPUN MELAYU..

TETAPI
KAUM BANGSAWAN PEROMPAK WANG RAKYAT..
KETURUNAN MELAYU YAHUDI
YANG AKAN REMBAT TANAH PUSAKA LU ORG..
BANGUN DAN LAWAN!



TENUNG MUKANYA LAMA SEDIKIT..
ANDA AKAN NAMPAK BETAPA
RAJA BERSIONG INI..
AKAN MENGADAI MARUAH DAN ASAL DIRI..
KG BARU YG DI SEDEKAHKAN..
OLEH SULTAN SELANGOR..

DAN TANAH TUMPAH DARAH SULTAN KESAYANGAN..
ANAK ANAK ASAL SELANGOR!




SEMUANYA PEMIMPIN UMNO DAN GEROMBOLANNYA..
DI PERSIAPKAN SATU PERSATU..
DEMI MENYAMBUT KEDATANGAN..
MELAKUKAN YG TERBAIK DEMI

RM
KAH KAH KAH

Panas! Artis Peluk Anjing! umno Ajar!

Posted: 07 Feb 2012 05:31 AM PST


KAH KAH KAH

adira pegang anjing


Kata Adira


Saya tidak nafikan itu gambar saya.
Memang saya memeluk anjing itu tetapi ia bukan milik saya.
Sebenarnya ia adalah gambar lama yang diambil
pada tahun lalu ketika saya sekeluarga berkunjung
ke rumah ibu mertua kakak yang bukan beragama Islam.

Ia adalah gambar yang saya jadikan
gambar profil di dalam telefon bimbit
dan tidak tahu bagaimana ia boleh tersebar.

Saya sedar tindakan bergambar dengan anjing itu
salah dan boleh mengundang fitnah.
Tapi saya peluk anjing itu ketika
ia dalam keadaan kering
dan sudah pun menyamak selepas itu.

Saya memeluknya kerana
terlalu geram melihat kecomelan binatang itu.

Memang ia haram di sisi Islam
tapi anjing juga makhluk Tuhan.

Ini bukan kali pertama saya
diasak kontroversi dan saya
perlu ambil kisah atas setiap perkara
yang boleh memburukkan nama saya dan keluarga.

Saya mohon maaf atas kesilapan itu.
Saya berharap peminat tidak mudah
menjatuhkan hukum atau menghentam
golongan artis dengan kata-kata yang kesat dan keterlaluan.

Saya akui perkara ini berlaku
disebabkan kecuaian dan sikap kurang peka.
Sebagai manusia saya tidak pernah lari daripada melakukan kesilapan.


-

kah kah kah
hm.. apa yg gua nak kata lagi?
ini bagus utk masa depan..
supaya rakyat tahu...
hasil didikan umno selama 54 tahun..

pegang anjing tak salah..
peluklah, belailah, tatanglah..
pegang babi pun tak salah..

yg salah pegang babi negara! (BN)
itu salah! dan lagi di tuntut utk..
tidak memegangnya walau..
apa pun terjadi..

kerana tiada tanah yg boleh
di samak utk menyamaknya..
kecuali di muziumkan saja..
kah kah kah..

org2 islam terlalu bodoh utk berfikir..
di fikirnya cantik itu adalah di luar saja..
sedangkan patung murugan di batu caves lebih cantik
dari patung mat mongol kek situ..
kah kah kah..


HASAN ALI ORG PERTAMA AKAN MENGHALANG..
KAH KAH KAH


Tiada ulasan: