Jumaat, 3 Februari 2012

Era Pasca

Era Pasca


Sharizat jadi mangsa Rafidah pula..

Posted: 03 Feb 2012 02:47 AM PST

Rafidah Serang Shahrizat Agar Berundur


Rafidah dalam wawancara dengan The Malay Mail semalam dilapor melancarkan serangan pedas pada penggantinya Shahrizat dengan berkata seorang pemimpin patut berundur sekiranya mendatangkan masalah kepada parti.

Walaupun tidak menamakan Shahrizat, harian berbahasa Inggeris itu melaporkan, ia jelas merujuk kepada isteri pengerusi syarikat pengendali NFC Datuk Seri Mohamad Salleh Ismail itu.

"Ini untuk (kebaikan) semua, sama ada berkenaan isu lembu atau tidak. Itu tindakan paling matang untuk berdepan dengan masalah kamu," beliau dilapor sebagai berkata.

Beliau juga mempersoalkan tindakan menteri itu mengambil cuti tiga minggu kerana beliau patut membuat keputusan dan tidak harus meninggalkan isu itu kepada perdana menteri.

Sementara itu UMNO Cheras hari ini sekali lagi menggesa Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Jalil berundur daripada kabinet kerana isu Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) sedikti sebanyak memberi masalah kepada Umno.

Ketuanya Datuk Syed Ali Alhabshee berkata,desakan itu bukan atas alasan 'kebencian peribadi' tetapi demi kebaikan parti dan kerajaan.

"Dalam isu ini, Shahrizat harus buktikan keikhlasan perjuangan beliau, sama ada untuk parti dan kerajaan atau pun lebih mengutamakan kepentingan keluarga," tegasnya.

Sebelum ini, Syed Ali pernah mendesak supaya Shahrizat meletakkan jawatan sebagai menteri kabinet kerana tidak mahu isu NFC menjadi beban kepada Umno dalam pilihan raya umum ke-13 akan datang.

Dalam tulisan terbaru di blog Umno bahagian itu, Syed Ali yang juga setiausaha Umno Wilayah Persekutuan dilapor berkata, di sesetengah tempat, isu itu menjadi bahan sindiran pelbagai pihak.

"Di sesetengah tempat, saya diberitahu isu NFC kini menjadi bahan sindiran kononnya mana-mana kawasan yang terbiar ditumbuhi rumput dan lalang, tak perlu lagi guna mesin pemotong rumput, sebab Umno dah ada lembu di Gemas," katanya.

Beliau juga menyokong saranan bekas ketua Wanita Umno dan menteri kabinet Tan Sri Rafidah Aziz yang dilapor berkata, pemimpin yang membawa masalah kepada Umno dan kerajaan perlu segera meletakkan jawatan.




Kita Bakooorrr Jeeeew!

Posted: 02 Feb 2012 11:42 PM PST

Politik di Malaysia telah mencapai satu lagi tahap 'advance' dari biasa.. Kali ni politik bakar membakar pulak.. Kalau dulunya kita biasa dengar kes bakar bendera je, paling teruk pun bakar beskal.. kali ni hebat.. kete BMW kene bakar, rumah pun kene bakar... 
Pagi tadi rumah timbalan ketua Parti Islam se Malaysia, PAS Johor dibakar angkara perbuatan khianat pihak tertentu yang masih dalam siasatan. Beliau agak panas akhir2 ni sebab selalu usik ekor lembUMNO. Sebahagian rumahnya rosak. Turut mengalami kerosakan adalah sebuah kereta BMW milik beliau seperti yang dilaporkan oleh Sinar Harian.

Teringat aku pada 1 kes dimana rumah Mat Sabu cuba dibakar gara gara KELANTANGAN SUARA beliau... Adakah kejadian kali ni turut dibayangi oleh unsur POLITIK LEMBU MURAHAN? 


DAH NAMA PUN JOHOR DARUL UMNO...
JANGAN LA MELEMBUKAN DIRI TU.. SUDAH SUDAH LAAAAA... 
JOM NYANYI LAGU SOLE SOLE.. EEEEKEKEKKEEE..









Debat Rafizi vs Khairy Jamaluddin di London! [ video inside ]

Posted: 02 Feb 2012 07:07 AM PST

DEBAT PENUH ANTARA KETUA MUKA PEMUDA UMNO BARISAN NASIONAL
VS
ANAK MUDA PAKATAN RAKYAT YG HEBAT!

KHAIRY JAMALUDDIN
LAWAN
RAFIZI 





DEBAT..

NAJIB RAZAK VS ANWAR IBRAHIM
TIDAK DAPAT DI BAWAKAN KERANA..

NAJIB RAZAK DI DAPATI DEMAM..
KAH KAH KAH

Panas Meletop!!!! 11 artis wanita top malaysia masuk PAS!!!!!!

Posted: 02 Feb 2012 03:38 AM PST

BERITA PANAS MELETOP YG GUA BARU DAPAT TAU BEB..


11 ARTIS MALAYSIA MASUK PASTI - Pasti Aku Suka Tudung Ini.

PAS - Perwatakan Aku Sopan.


1. Fazura
10 artis cantik bertudung


2. Tiz Zaqyah
10 artis cantik bertudung
ala ala bucuk bucuk... comelnya dia.. ekekeke

3. Fouziah Gous
10 artis cantik bertudung


4. Erra Fazira
10 artis cantik bertudung


5. Neelofa
10 artis cantik bertudung


6. Nora Danish
10 artis cantik bertudung


7. Lisa Surihani
10 artis cantik bertudung


8. Maya Karin
10 artis cantik bertudung


9. Fasha Sandha
10 artis cantik bertudung


10. Siti Nurhaliza
10 artis cantik bertudung


dan yg ni paling cantik cun melecun sekali beb.. kah kah kah




















TIADA GALANG GANTINYA..
KAH KAH KAH KAH...


Tiada ulasan: