Ahad, 26 Februari 2012

dollah yankee

dollah yankee


Apa hal Pak Lah jumpa Anwar??

Posted: 26 Feb 2012 04:05 AM PST

Pada ketika Najib sedang sibuk turun padang berucap sampai meleleh air liur, Pak Lah pula baik punya dok pekena ayam goreng dengan Anwar pada satu pertemuan sambil makan tengahari.

Tak pernah kelihatan Pak Lah yang nampak begitu relak dan begitu 'happy', sampai tiga ketul ayam dia bedal ! Kah..Kah..Kah..

Tapi ... ada apa hal Pak Lah sudah jumpa Anwar?? Apa kah Pak Lah antara pemimpin umno yang dikatakan akan melompat ke Pakatan Rakyat tuu??

Kah..Kah..Kah.. tapi pertemuan ini merupakan 3 tahun dulu lahhh, semasa program sambutan Maulidul Rasul... cuma 'rewind' balik daaa...
Kah..Kah..Kah..

dollah yankee -
Dapat sms, adun komtar ng wei aik kena langgar dengan motorsikal dan sedang tak sedar diri dan kini sedang dirawat di Island Hospital.

Jangan main2 dengan 'KOTE'

Posted: 25 Feb 2012 09:54 PM PST

Jangan main-main dengan benda yang kita paggil 'kote' ni. Cukup bahaya bila dia 'menggeliat'. 'Kote' ni pula ada tiga kategori. Satu 'kote' yang jahat,satu lagi 'kote' yang baik.Dan satu lagi pula 'kote' yanggg..apa orang putih kata?? Unpredictible??

Tetapi bila ini terjadi ...
Seorang pemimpin kanan PKR didakwa ditangkap berdua-duaan dipercayai bersama wanita berstatus isteri orang di sebuah hotel di Balok awal pagi tadi.

Pemimpin itu diserbu pegawai penguatkuasa Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) kira-kira jam 3 pagi di bilik hotel berkenaan.

Gurkah-gurkah politik di'port' telah merumuskan yang pemimpin ini mempunyai 'kote' yang unpredictible. Sebab tuan punya 'kote' ini seorang ustaz.
Kah..Kah..Kah..

dollah yankee -
Ustaz???...2 kali 'eengko', 3 kali 'setat'

Tiada ulasan: