Jumaat, 10 Februari 2012

dollah yankee

dollah yankee


Rasa macam nak hayun 'driver' kat kepala Zahrin Hashim

Posted: 10 Feb 2012 05:50 AM PST

Ingatkan Zahrin Hashim, MP Bayan Baru sorang saja yang marah sangat dekat Lim Guan Eng sebab tak dapat tender mentadbir dan mengurus Bukit Jambul Golf & Country Club sampai sanggup lompat parti. Tapi gurkah-gurkah politik di'port' juga hangat hati dan cukup marah dekat pihak pengurusan dan pentadbir BJCC kerana sudah naikan sewa harga buggy dari RM22 ke RM 37 untuk 9 lubang pertama sahaja yang bermula sejak dua minggu lepas.

Kemudian mereka keluarkan pula arahan yang sesiapa yang nak main golf di 'course' itu sekarang sudah tidak dibenarkan lagi berjalan tetapi mesti menyewa 'buggy'.

Kepala Butuh punya jepun ! (Dato' Eiro Sakamoto,MD BJCC), lu tak ada fikir? lu tak ada bikin 'home-work' ka? Itu 'course di'design' untuk para 'golfers' berjalan sambil ber'excercise'  disepanjang 'course' , dan penggunaan 'buggy' tidak digalakan kecuali 'golfers' yang dah tua nak mamposss, yang dah tak larat nak berjalan.

Mogok dan demonstrasi tanda tidak puas hati terhadap sesuatu perkara kini sudah jadi budaya kita. Penyakit ini juga sudah mula berjangkit kepada gurkah-gurkah politik di'port' dimana mereka (bukan ahli tetapi 'guest member' yang nak main, akan bayar 'green fees')bersama-sama dengan lebih kurang 100 orang ahli berdaftar kelab tersebut telah berdemo dan tunjuk perasaan kira-kira 2 jam kerana tidak puas hati dengan larangan pentadbiran baru kelab tersebut yang melarang 'golfers' berjalan dan menggunakan  kedi, sehingga mengakibatkan insiden yang kedua-dua pihak terpaksa melaporkan nya kepada polis.


dollah yankee -
Kah..Kah..Kah.. rasa macam nak hayun 'driver' kat kepala Zahrin !

Tiada ulasan: