Rabu, 22 Februari 2012

AdukaTaruna

AdukaTaruna


Gua dapat BR1M.

Posted: 22 Feb 2012 07:13 AM PST

Oleh : AdukaTaruna

Alhamdulillah. Berkat bodek Najib siang dan malam kat blog gua nih, gua dapat surat penerimaan BR1M. Ngeee... Dapat duit cukai rakyat. Tapi kena ambil kat satu ceramah UMNO. Di sekolah. Gua sound awal2 nih. Jangan halau gua sudah. Gua datang nak ambil hak gua jer nih.

Halau gua, gua report Papa Gomo. Kah3..


9 bayang2 akan gua pijak.

Posted: 22 Feb 2012 12:32 AM PST

Oleh : AdukaTaruna

9 bayang2 akan gua pijak bila gua dapat Malaysia Baru nanti. Insyaallah. Amin. Gua akan pijak depan Hasan dan Harun. Depan panglima ludah dan depan Melayu aneh. Semoga Allah mudahkan gua. Umur gua baru 31. 10 tahun lagi (2 penggal), gua baru 41.

Jika Allah izinkan, gua akan pijak 9 bayang2 itu, di mana2 bangunan bayang2 itu sendiri. Gua dah pijak falsafah sesat Kepimpinan Ulama (Hadi Awang as asbabnya) time gua 28, di bangunannya. Jika Anwar pun nak jadi bayang2, dengan Anwar2 sekali akan dipijak. Anwar Ibrahim terlalu kecil.

Wallahualam.

Raja adalah bayangan Allah di bumi - Harunsani

Posted: 21 Feb 2012 06:25 PM PST

Fak Q

Tiada ulasan: