Khamis, 5 Januari 2012

SOKONG PAKATAN RAKYAT

SOKONG PAKATAN RAKYAT


SAYA YANG BERHORMAT

Posted: 05 Jan 2012 01:11 AM PST



Kesahnya klik di sini

RAMAINYA YANG LAYAK

Posted: 04 Jan 2012 03:47 PM PST

Pada tahap ini sepatutnya Pas Kawasan telah menyenaraikan pendek nama calon yang bakal bertanding pada PRU  ke 13.  Lazimnya Pas Negeri hanya meminta 3 nama sahaja untuk dipertimbangkan dan seterusnya  memilih satu calon pilihan sahaja untuk bertanding. Namun ada desas desus di satu kawasan atas angin telah mencadangkan  7 nama pilihan untuk dipertimbangkan oleh  Pas  Negeri. 

Hebat sekali kawasan atas angin ini kerana tidak mahu "menyenarai pendekkan" bakal  calon tetapi sebaliknya "menyenarai panjangkan"  nama bakal  calon untuk  Pas Negeri membuat  pilihan nanti. Ha ha.

Nampaknya gaya pengurusan baru sedang dianuti oleh Pas kawasan atas angin ini.  Tugas mesyuarat adalah membuat  ringkasan cadangan yang akan memudahkan  pihak atasan membuat keputusan. Oh, mungkin agaknya Pas Kawasan atas angin ini merasakan semua nama yang dicadangkan layak sekali mengganti calon lama.  Jika begitu, signal telah diberi. Alangkah baiknya jika  calon lama menarik diri. Kalau kawan sendiri, malah anggota jentera pilihan raya sudah tidak berkenan kepada kita, eloklah angkat kaki!!!

Ikut rasmi pelepah kelapa- gugur sendiri, jangan ikut pelepah pisang - kena disentap  - bak kata orang tua-tua. Woooo.

Teingat kata kawan-kawan di kedai kopi - kini era "ana yang paling layak". Ha ha. 

Tiada ulasan: