Ahad, 29 Januari 2012

Era Pasca

Era Pasca


Hujah mempertahankan diri Azizan MB- Buku Jingga 13 bukan Alquraan

Posted: 28 Jan 2012 05:03 AM PST


KUALA LUMPUR, 27 Jan — Datuk Seri Azizan Abdul Razak menempelak pakar perlembagaan, Prof Dr Abdul Aziz Bari sambil menegaskan bersedia berdepan dengan apa jua tindakan oleh Pakatan Rakyat termasuk dipecat sekiranya bersalah.
Menteri Besar Kedah ini mengulas desakan Aziz semalam agar Pakatan Rakyat mengambil tindakan tegas terhadap beliau kerana mengambil tindakan ke atas lima mahasiswa Kolej Universiti  Insaniah (KUIN) menggunakan Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU) tahun lepas.
Menyentuh soal prinsip Buku Jingga yang mahu memansuhkan AUKU, Azizan (gambar) menegaskan "Buku Jingga bukan al-Quran" yang harus dipatuhi sepanjang masa.
"Ada perkara boleh laksana dan ada perkara yang tidak boleh...kena lihat pada keadaan," katanya kepada The Malaysian Insider.


KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH


KAH KAH KAH..memang buku jingga 13 bukan alquraan..KAH KAH KAH


KAH KAH KAH..buku itu bukan maksum..KAH KAH KAH


KAH KAH KAH..tak perlulah nak ikut sepenuhnya..KAH KAH KAH


KAH KAH KAH..undang undung auku tu bukan undang2 islam..KAH KAH KH


KAH KAH KAH..auku maksum..KAH KAH KAH


KAH KAH KAH..kena sokong sepenuhnya...KAH KAH KAH


KAH KAH KAH..saya rela dipecat...KAH KAH KAH


KAH KAH KAH..azizan bukanya alquran..KAH KAH KAH


KAH KAH KAH..tidak mustahil akan dipecat..KAH KAH KAH



APCO Ajar PAPAGOMO Kencing Kepala lembUMNO

Posted: 28 Jan 2012 04:16 AM PST

Apa lagi si PAPAGOMO ni? X habis habis lagi menabur fitnah sana sini... Tak tahu la aku nak cakap pe lagi.. Kalau bini dia tu antara sedara mara aku, dah lama aku suruh mintak cerai je, x sanggup aku tengok dia bagi makan anak bini dengan hasil fitnah sana sini dia..


Apa kes kali ni? ok, papagomo ni buat satu artikel bertajuk ANWAR SOKONG ISRAEL TETAPI UMNO DISAMAKAN ZIONIS. Nak tergelak aku berguling guling bila dia memperbodohkan orang ramai.. Kalau dah kaki penipu tu, nak buat macamana kan? PAPAGOMO, ko ingat ko sorang je baca media luar negara? 












WALL STREET JURNAL ASIA? SETAKAT MEDIA ASIA DALAM TAPAK TANGAN AKU JE BEB!! 


Apa yang aku sendiri check, ternyata ini adalah FITNAH! Kenapa aku kata FITNAH? jom bukak SINI. Semua berita yang berkaitan perkataan ANWAR IBRAHIM yang dikeluarkan oleh Wall Street Jurnal Asia semua disini disusun dengan siap tarikh dan masa... INI BUKAN UTUSEX MELOYA.


Siap TV3suku pun tayang (beberapa minit lalu), Muhyiddin, Chandra dan beberapa mangkuk ayon meroyan! Kah kah kaaaaaaaaaaahh!! Sejak bila media perdana dan pak menteri menteri guna blogger untuk cari maklumat? kah kah kaaaaaaaaaaahhh!! Wartawan dah x laku ke?









Cak!!! Bikin suspen... kah kah kaaaaaaaaaaahh.. Ok la, aku serius sikit... PAPAGOMO, ko reti baca Inggeris x? Aku rasa ko memang bebal pun.. Ini cerita yang sebenar sebelum dispin oleh PAPAGOMO SIAL, BACA NI

Aku translate sket la ikut keratan di blog PAPAGOMO tu...


Saya menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel," kata Encik Anwar, walaupun dia tidak berkata beliau akan membuka hubungan diplomatik dengan negara Yahudi itu, satu langkah yang katanya jika Israel menghormati aspirasi rakyat Palestin. Waktu ini Malaysia secara konsisten tidak menjalin hubungan diplomatik dengan Israel, walaupun terhad hubungan perdagangan yang wujud di antara syarikat-syarikat swasta di kedua-dua negara.
















Nak Video tak? Dirakam di Dengkil 27 Jan 2012... Ambik nih..






Kah kah kaaaaaaaaaaahh!!! Orang Utan pun belum tentu boleh percaya pada lembUMNO ni!!! kah kah kaaaaaaaahh!!

Tiada ulasan: