Khamis, 12 Januari 2012

Era Pasca

Era Pasca


PAPAGOMO PENGECUT, BACUL DAN YANG SEWAKTU DENGANNYA

Posted: 12 Jan 2012 03:30 AM PST

Entri aku kali ni lain sikit.. FOKUS pada PAPAGOMO je.. Seperti sedia maklum, BABI belaan lembUMNO yang kononnya HEBAT ni rupanya seorang yang bacul. Aku dan kawan aku saje kacau dia. Kami mulakan dengan TUNTUTAN JANJI yang pernah dia buat bulan Mei 2011 di blognya yang mengatakan dia sanggup berbogel keliling KLCC. 
So, aku memang x reti main TWITTER ni.. Kawan aku pun mulakan la provokasi menuntut janji PAPAGOMO ni... Tak lama pastu PAPAGOMO pun balas dengan ANGKUHNYA...
Aik? PAPAGOMO selama ni tuduh ANWAR GAY, tapi kali ni dia pulak ajak main 'pedang'... Siapa GAY sebenarnya? PAPAGOMO ke ANWAR? Kita balas balik...
Maka melentinglah PAPAGOMO tak keruan... Macam sebulan tak dapat main dengan bini! Hinggakan mengambil masa yang lama untuk balas sedangkan twitt kat orang lain ok la pulak... dan akhirnya dia balas...
TERNYATA PAPAGOMO TAK LE SEHEBAT MANA.. SETELAH ARMAN PENCACAI LUDAH BERANTAI YANG DAH TERSERLAH KEMALUANNYA KERANA CABARAN MELUDAH YANG DIA BUAT BARU BARU INI, KINI PAPAGOMO TELAH MENGIKUT JEJAK LANGKAH BELIAU YANG DAH MALU TAK BERANI MENYAHUT CABARAN YANG DIBUATNYA SENDIRI...


MARI KITA LIHAT SIAPA YANG KENAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!




Tiada ulasan: