Nuffnang

Pengikut

dollah yankee

sumber :-

dollah yankee


Hassan Ali buka songkok,ganti 'base-ball cap'

Posted: 16 Jan 2012 05:34 AM PST

Hassan Ali sudah semakin banyak merapu. Kita pun tertanya-tanya sebab apa dia jadi macam tu? ricky punya ricky punya ricky, ropa-ropanya Hassan Ali sudah buka dia punya songkok, sekarang dah tak pakai songkok lagi, dah ganti dengan 'base-ball cap' pula, sebab tu laa dia merapu banyak sangat.

Kenapa sekarang Dato'? Kenapa dalam masa empat lima hari ini Dato'? Kenapa tidak tahun lepas Dato'? Kenapa soal 'gay' yang dibawa dalam sidang akhbar itu Dato'? Ada kah di-sebabkan Dato' sudah tidak ada apa-apa kepentingan lagi dalam parti, jadi Dato' nak 'keronyeh' semua tu??

Tak kan lah Anwar sorang-sorang boleh 'legalise'kan benda tu kot?

Jadi, benda 'gay' ini rakyat jangan lah bimbang dan gundah dan jangan ambik pot sebab semua Ahli Parlimen yang kita pilih tu tahu apa benda yang baik dan apa benda yang tak baik. Tak kan Agong dan Raja-Raja melayu kita begitu bangang mahu membiarkan perkara ini berlaku?

Sudah-sudah lah tu Dato', Dato' sekarang ni sudah pandai nak menghina dan mengaibkan orang. Tak kan orang alim macam Dato' ni boleh mengaibkan orang lain? Dah tertulis di 'Loh Mahfuz' yang rezeki Dato' sebagai orang politik takat tu saja, apa nak buat?!

dollah yankee -
Kita kena bagi 'baseball cap' dekat Hassan Ali ni ...

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT